مردی با فروش صابون صورت به هتل لامامونیا در مراکش سفر کرد

در پایان روز، ما اغلب کمی پوست براق روی صورتمان داریم… نه آنقدرها هم جذاب! آلودگی، استرس، سبوم اضافی تعادل پوست ما را به هم می زند. به ناچار می خواهیم با پاکسازی پوست از آن مراقبت کنیم.

بنابراین ما می رویم صابون صورت و اینجا پوستی است که می کشد و ما لکه های قرمز داریم. خیلی خوشایند نیست، همه اینها. در بلیس، ما به صابون بله می گوییم، اما نه هر صابونی.

آیا میدانستید؟ بسته به قسمت های بدن، پوست کمی متفاوت است. به ویژه، چهره ما. اول اینکه یکی از بخش هایی است که بیشتر در معرض تهاجمات خارجی قرار دارد.

دوم اینکه کمی نازک‌تر است و نسبت به بقیه بدن شما حساس‌تر است. می بینید که از کجا می آییم. به همین دلیل است که برای پاسخ به همه این مشکلات، داشتن یک درمان خاص صورت تقریبا ضروری است.

چرا ؟ خیلی ساده به این دلیل که این فرآیند تولید است که تمام مزایای مواد فعال را حفظ می کند. علاوه بر این، صابون سازی باعث تولید گلیسیرین می شود که یک عامل مرطوب کننده طبیعی است.

دیگر احساس تنگی نمی کنید! بعد از حمام احساس هیدراته شدن خواهید کرد، این خیلی خوب است، اینطور نیست؟ اما این همه ماجرا نیست، صنعتی کردن این فرآیند بسیار دشوار است.

بنابراین شما به حفظ دانش و ارتقای مهارت‌ها کمک می‌کنید، که حکایتی نیست. به لطف صابون سازی سرد، شما یک صابون طبیعی سورگراس به دست می آورید.

اما مراقب باشید، ما در حال ورود به جزئیات فنی هستیم. به عنوان مثال، شما صابون surgras را در 4٪ می خوانید. این یعنی چی؟ و اگرچه 4 درصد از روغن‌ها و کره‌های گیاهی استفاده شده به صابون تبدیل نشده‌اندو

تا قدرت مرطوب‌کنندگی خود را بدون باقی ماندن لایه‌ای چرب روی پوست بهینه کنند. این دوز مناسب برای پوست های نرمال، خشک و ظریف است.