کیف مارک آلفا را می توان به عنوان جعبه ابزار استفاده کرد

با توسعه سفر، صنعت چمدان رونق واقعی را تجربه می کند. سپس شاهد ظاهر شدن کیسه های بیشتر و بیشتری در هر اندازه هستیم.

از جمله کیف مارک آلفا دستی طراحی شده برای سفر. آنها از چرم ساخته شده اند و از قیف های گرانبهای قرن هجدهم قوی تر هستند و اغلب مجهز به دسته ای هستند که به راحتی قابل حمل و نقل هستند.

و بر خلاف مدل‌های قبلی، بسته می‌شوند و به خانم‌ها اجازه می‌دهند تا وسایل شخصی خود را با احتیاط حمل کنند.

در زمان جنگ و در نتیجه محدودیت ها، چرم کلاسیک بسیار کمیاب می شود. طراحان به گونه‌های اصلی‌تری روی آوردند: پوست خزندگان، خزها و پرهای خزندگان سپس در کمد لباس‌های زنانه ظاهر شدند که اولین مورد برای کیف‌ها ضروری بود.

دهه بیست خروشان رقص های جدیدی را به ارمغان می آورد: چارلستون، تانگو و جاز. برای جلوگیری از سنگینی کیف، مد برای کیف های کوچکی است که در دست دارند.

زنان همچنین جعبه‌های کوچک تزئین شده با تزئینات مجلل را انتخاب کردند که در آن پودر و آینه می‌گذاشتند و اغلب به حلقه‌ای مجهز بودند که روی انگشت خود قرار می‌دادند تا بهتر دست را بگیرند.

اپرا، قبل از حرکت، چند سال بعد، به سمت لوازم جانبی زنانه. در سال 1927، این برند کیف سطلی را ایجاد کرد که مدل مرجع آن بود. در سال 2006، لنسل تصمیم گرفت که دوباره بر روی لوازم جانبی تمرکز کند، کیف با نام Premier Flirt دوباره منتشر خواهد شد.

با خودرو، سرعت زندگی به سرعت تغییر می کند. هنگام بار کردن چمدان در صندوق عقب، لازم است که بتوانید یک کیف جامد همراه خود داشته باشید.

که می تواند تمام چیزهایی که برای یک سفر گاها طولانی لازم است را در خود داشته باشد. نماد کامل این دوران: مدل Speedy از ویتون، که در سال 1932 عرضه شد.

عصر سفرهای دریایی مجلل ماوراء اقیانوس اطلس بود. بنابراین، به مسافران درجه یک خوشحال در اولین سفر دریایی نرماندی، یک کیف بسیار طراحی ارائه می شود که شکل لاینر را به خود گرفته است.

به طور کلی، تحت تأثیر سبک آرت دکو، شاهد هر چه بیشتر کیف‌هایی با شکل‌های اصلی، گاهی عجیب و غریب هستیم. علاوه بر این، این زمانی است که ما شروع به ضرب کردن تعداد کیف ها می کنیم.