کفش کالج طبی که می تواند سرعت شما را در دوییدن بیشتر کند

بنابراین چه کاری می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید که کفش کالج طبی مناسب خود را می پوشید؟ خوب، چند قدم ساده وجود دارد که می توانید انجام دهید.

تا مطمئن شوید کفشی که انتخاب می کنید نه تنها در مغازه، بلکه زمانی که با آن راه می روید نیز راحت است. زمانی که کفش مناسبی را برای پوشیدن انتخاب می‌کنید.

هنگام پوشیدن کفش‌هایی که به هیچ وجه احساس ناراحتی می‌کنند، آن‌ها را دور بیندازید. کارکنان فروش که پیشنهاد می کنند در نهایت لباس بپوشند، متقاعد نشوید.

اطمینان حاصل کنید که کفش‌ها را در فروشگاه راه می‌روید و خوشحال باشید که کفش‌ها راحت هستند. کفش هایی را انتخاب کنید که به اندازه کافی گشاد باشند و دارای بالشتک و ساپورت خوبی باشند.

شما می‌خواهید کفش‌هایتان به جای اینکه روی زمین سخت و ناخوشایند، روی هوا راه بروید، احساس کنید. در نهایت، مطمئن شوید که آنها انعطاف پذیر و سبک هستند.

کفش‌های انعطاف‌پذیر همچنان می‌توانند حمایت کنند، اما می‌توانند با پای شما بدون ایجاد اصطکاک یا درد حرکت کنند. فواید کفش‌های راحت بسیار زیاد است.

اما اگر یک جفت کفش خریداری کرده‌اید که پاهایتان را می‌کشد، کارهایی وجود دارد که می‌توانید برای راحت‌تر کردن آن‌ها انجام دهید.

اگر آن‌ها خیلی کوچک هستند، به فکر سرمایه‌گذاری روی یک برانکارد کفش باشید تا کفش را پهن یا بلندتر کنید تا مناسب‌تر شود. اگر حمایت کافی ندارید، یک ارتز بخرید تا پای خود را در موقعیت مطلوب نگه دارد.

اگر برای راحت‌تر راه رفتن آن‌ها در داخل پاپ‌های بالشتکی کافی ندارید. تقریباً هر قسمت از پای شما را درج می‌کند، بنابراین یکی را انتخاب کنید که مناسب نیازهای خاص شما باشد.

اگر کفش‌هایتان در پشت خیلی گشاد هستند، از دستگیره‌های پاشنه استفاده کنید. این کار از اصطکاک و تاول در پشت پاشنه پا جلوگیری می کند.