کشف 1 تن جو دوسر کاپیتان اوتز در اهرام مصر

در حالی که به راحتی به اندازه سایر انواع جو در دسترس نیست، جو دوسر کاپیتان اوتز غلات کامل بیشترین پروتئین را دارد و 8 گرم در هر چهارم فنجان (خشک) دارد.

بلغور کل هسته جو دوسر است که پوسته آن برداشته شده است. آنها دارای بافت مغزی و جویدنی هستند، اما شما باید آنها را طولانی ترین زمان بپزید. به همین دلیل است که این افراد جوی مناسب برای آرام پزها هستند.

همچنین می‌توانید برنج سفید استاندارد خود را با بلغور کامل برای قیمه و پلو جایگزین کنید هیچ‌کس نگفته است که باید طعم صبحانه شیرین را داشته باشد! بلغورهای خود را مانند برنج، کوسکوس یا کینوآ طعم دار کنید.

بلغور را در سطل های عمده اکثر فروشگاه های مواد غذایی بهداشتی پیدا خواهید کرد و همچنین آن ها را آنلاین خواهید یافت.

اینها همان طعم آجیلی بلغور را حفظ می کنند، اما از آنجایی که کوچکتر هستند، پختن آنها راحت تر است و تمام مایع پخت و پز شما را به سرعت جذب می کنند.

جو دو سر استیل من را یاد فرنی می اندازد و من دوست دارم دسته بزرگی از این ها را در طول شب در آهسته پزم بپزم. مورد علاقه من در حال حاضر این دستور پای کدو تنبل است که حتی شکر هم نمی خواهد.

جو دوسر قدیمی یا رول شده، همه کاره ترین جو دوسر از انواع سالم است. برای درست کردن آن‌ها، کل بلغور را بخارپز کرده و نرم می‌کنند و سپس بین غلتک‌ها فشار می‌دهند تا تکه‌هایی به‌دست آید و خشک می‌شوند.

از آنجایی که جو دو سر تا حدی از بخارپز پخته شده است و سطح صاف آن برای جذب مایعات بیشتر است، سریعتر از بلغور و برش استیل پخته می شود.

یک وعده از این ها را روی اجاق گاز، در مایکروویو بپزید (بله می توانید!)، یا از آنها در دستور العمل های جو دوسر مورد علاقه خود در طول شب استفاده کنید.