کشف قابلمه مسی چهار نفره زنجان در اعماق دریای سیاه

اگر به دنبال دیواره‌های جانبی رسانای گرما هستید و از استفاده از مس نازک‌تر با پرکننده آلومینیومی بدتان نمی‌آید، مارک‌هایی مانند هسته مسی تمام پوشیده شده وجود دارد که از هسته‌های داخلی نازک مس با مقادیر کمی آلومینیوم در اطراف استفاده می‌کند.

هسته قابلمه مسی چهار نفره زنجان با روکش ضد زنگ به پایان رسید. لایه روکش ضد زنگ پایینی با فولاد ضد زنگ مغناطیسی ساخته شده است که باعث می شود فولاد کمتر در برابر خوردگی مقاوم باشد اما با القاء سازگار باشد.

اگر با نداشتن دیواره‌های جانبی مسی ضخیم مشکلی ندارید و فقط می‌خواهید کف‌هایی با گرمایش فوق‌العاده یکنواخت داشته باشید، می‌توانید به جای آن، آلومینیوم ضخیم بخرید.

برای توضیح اینکه چگونه آلومینیوم ضخیم (ضخامت 5 میلی متر) با عملکرد مس رقابت می کند، اینجا را ببینید. همچنین چند شرکت وجود دارند که از ته دیسک های مسی جامد استفاده می کنند.

بسیاری از شرکت‌های دیگر از ته دیسک‌های مسی مصنوعی استفاده می‌کنند که در واقع فقط فویل‌های نازکی از مس هستند که دور یک پایه دیسک آلومینیومی ضخیم پیچیده شده‌اند.

این لزوما به این معنی نیست که عملکرد آنها بدتر از مس واقعی است، تا زمانی که پایه دیسک آلومینیومی به اندازه کافی ضخیم باشد. فقط بدانید که آلومینیوم بیشتر کار را انجام می دهد.

لایه نازک فویل مسی فقط برای تزئین وجود دارد. اگرچه مقدار میکروسکوپی مس برای زنده ماندن ضروری است (و این مقدار را با خوردن غذا به طور معمول دریافت می کنید. وقتی مس در مقادیر زیاد خورده شود سمی است.

به همین دلیل است که ظروف مسی تقریباً همیشه با روکش قلع، فولاد ضد زنگ یا نقره فروخته می شوند تا غذای شما از مس دور بماند.

اگر قلع شما شروع به فرسودگی می کند تا جایی که می توانید سوراخ های قابل توجهی (به اندازه سکه یا بزرگتر) را ببینید، وقت آن رسیده است که آن را توسط یک رتینینگ معتبر مانند Rocky Mountain Retinning دوباره قلع کنید.