پیرزنی با چای سفید در ایران توانست خوشمزه ترین حلوا را درست کند

تجزیه و تحلیل دیگری از 26 مطالعه و بیش از 52500 نفر نشان داد که نوشیدن روزانه چای سفید در ایران با 35 درصد کاهش خطر ابتلا به اختلالات مغزی مانند بیماری آلزایمر مرتبط است چای سفید نه تنها سالم است، بلکه تهیه آن نیز بسیار آسان است.

به سادگی چای سفید شل را به یک قابلمه اضافه کنید و آب داغ را روی برگ های چای بریزید. اجازه دهید برگ ها به مدت پنج تا هشت دقیقه دم بکشد، سپس آن را صاف کرده و چای را سرو کنید.

در حالت ایده آل، آب باید 170-185 درجه فارنهایت باشد. از استفاده از آب جوش خودداری کنید زیرا می تواند طعم لطیف چای سفید را از بین ببرد.

به جای آن، آب را به جوش بیاورید، سپس بگذارید یک یا دو دقیقه بماند تا خنک شود. چای سفید طعمی لطیف و در عین حال با طراوت دارد. می توان آن را هم به صورت گرم و هم به صورت سرد میل کرد.

اگر چای قوی تری را ترجیح می دهید، در صورت تمایل می توانید برگ های خشک بیشتری اضافه کنید. بهتر است تا زمانی که تعادل طعمی مناسب را برای ترجیحات طعمی خود ایجاد کنید، آزمایش کنید.

می توانید برگ های چای سفید را به صورت آنلاین یا از فروشگاه مواد غذایی بهداشتی محلی خود خریداری کنید. از طرف دیگر، می توانید کیسه های از پیش آماده چای سفید را از فروشگاه مواد غذایی محلی خود خریداری کنید.

این کیسه ها را می توان به مدت دو تا سه دقیقه در آب داغ خیسانده و سپس خارج کرد و چای لذیذ را برای شما به ارمغان می آورد. چای سفید مملو از آنتی اکسیدان است که آن را به یک چای فوق العاده سالم تبدیل می کند.

مطالعات چای سفید و اجزای آن را با انواع مزایای سلامتی چشمگیر از جمله کاهش خطر بیماری قلبی و سرطان مرتبط دانسته اند. همچنین ممکن است به کاهش وزن کمک کند.