پیراهن مردانه پاییزی که می تواند با شما سخن بگویید

هر پیراهن مردانه پاییزی در این مجموعه سبک عمدا ساده ای را بیان می کند که از مواد پیچیده و سهولت ترکیب آن ها قدرت بیشتری می یابد.

در داخل هر یک از قطعات این مجموعه، یک برچسب انحصاری طراحی شده توسط برد پیت با امضای او را خواهید دید. Brunello Cucinelli—این پیراهن باریک با جلوه جین که با پارچه جناغی نخی خالص ساخته شده است.

پارچه ای سبک و راحت است که برای پوشیدن در تمام طول سال مناسب است. خطوط نزدیک و متناسب در میان قفسه سینه، لاغری را مشخص می کند و هیکل مردانه را برجسته می کند.

با جلوه‌ای که جین جلوه‌ای پویا می‌افزاید، این یک قطعه ضروری برای تکمیل ظاهر شیک و همچنین لباس‌های غیررسمی و مدرن است. پیراهن Canali-Classic یک لباس مردانه ساده اما مهم است و برای لباس کاری هر مدیری باید داشته باشد.

این پیراهن مدرن CANALI از مجموعه Exclusive جزئیات کلاسیک را با یک تناسب مدرن ترکیب می کند و ظاهری ساده اما ظریف به کمد لباس روزانه می بخشد.

افزودن رنگی آرام به این قطعه کلاسیک، طیف وسیعی از کت و شلوار را برای هر مردی که شروع به پیوستن به محیط اداری می‌کند، افزایش می‌دهد.

سزار آتولینی درست مانند لباس‌های ما، پیراهن‌های سزار آتولینی نیز بیانگر اصالت طنزآمیز هستند که ظرافت جاودانه را منعکس می‌کنند.

مانند تمام دسته‌های مجموعه ما، پیراهن‌ها کاملاً در اتاق پیراهن اختصاصی ما در ناپل ساخته شده‌اند. یک بازدید تصادفی از دفتر مرکزی ما نشان می‌دهد که دست‌های ماهر پیراهن‌سازان ما که هر دوخت را با اشتیاق و دقت انجام می‌دهند.

هر یک از پیراهن‌های ما دارای یک شانه، سوراخ بازو، یقه، سرآستین و قسمت پایینی است که با دست دوخته می‌شود… همچنین هر سوراخ دکمه‌ای با دست با دکمه‌هایی که دارای دوخت نمادین ساقه بلند «leur de lis» هستند، دوخته می‌شود.