پیاز قرمز بناب رنگ چشمتان را تقعییر می دهد

پیاز قرمز به طور فزاینده ای مورد استقبال و کشت قرار می گیرد. تازگی و رنگ آن در سالاد یا غذاهای ترشی بسیار محبوب است. معروف ترین پیاز قرمز در فرانسه بدون شک پیاز قرمز بناب راسکوف است که رز است.

این محصول که با نام حفاظت شده مبدا (PDO) متمایز است، حجم کمی را نشان می دهد، اما طعم استثنایی و سهولت استفاده آن راه را هموار کرده است.

نام انواع دیگر پیاز قرمز به ندرت در قفسه ها مشخص می شود. تعداد بی‌شماری وجود دارد، همه متفاوت هستند. خرد شده و با لیمو، روغن زیتون و گشنیز روی نان تست با پنیر تازه مزه دار می شود.

همبرگرهای گوشت خوک، ترب و پیاز قرمز ما را جرأت کنید. پیاز قرمز رنگ گارنت تیره می شود و وقتی پخته می شود ذوب می شود. اگر پیاز سفید برای همه انواع سس ها و خورش ها مناسب تر است.

گارنت را با خوشحالی در سوپ پیاز قرمز با یک قرص آبگوشت و سیر بدون مخلوط کردن دستبند آن آماده می کنند. در پیتزاهای کوچک با اسفناج، پیاز قرمز و پنیر؛ در مربای پیاز قرمز، با سرکه برای چاتنی همچنین به سبک Niçoise خورده می‌شود.

به صورت غیرقابل‌آلود و حفره‌ای برای غذاهای خوشمزه و خوشمزه در فر مصرف می‌شود. یا عجیب و غریب در بهاجی پیاز قرمز و رایتا سیر. حتی برای دسر، خرد شده و قهوه ای شده با سیب در تاتن تارت.

شیرین تر از پیاز زرد، پیاز قرمز هنگام پوست کندن، پاشش گوگرد کمتری ایجاد می کند. برای جلوگیری از گریه، اولین قدم این است که چاقوی خود را به خوبی تیز کنید، که باعث تمیزی برش می شود.

همچنین می توانید پیاز خود را زیر آب سرد خرد کنید یا با عینک هایی که در مغازه های آشپزخانه فروخته می شود از خود محافظت کنید. چگونه پیاز را خرد کنیم.