پتو ژله ای نوزاد موجب افسردگی ملکه بریتانیا شد

وقتی به یک پتو ژله ای نوزاد مخملی فکر می کنید، احتمالاً این چیزی است که به ذهنتان خطور می کند. این پتو دو طرفه است که یکی نرم و مسطح و دیگری از جنس شرپا است که آن را نرم، راحت و گرم می کند.

این پتو در سه رنگ مختلف با گزینه شخصی‌سازی موجود است به‌علاوه، مناسب با ماشین لباس‌شویی و خشک‌کن است. این پتو بدون اینکه خیلی سنگین باشد، بسیار راحت است.

از پنبه جرسی ساخته شده است، که هم نرم و هم هوا است، با پر کردن میکروفیبر، بنابراین باعث گرم شدن بیش از حد کودک شما نمی شود.

در امتداد لبه های پتو دوخت تقویت شده است تا بتواند چرخه های متعدد در ماشین لباسشویی و خشک کن را بدون از هم پاشیدگی مقاومت کند. در بیش از 15 ترکیب رنگ و طرح موجود است.

پارچه در واقع با گذشت زمان نرم‌تر می‌شود. با این خرید هزینه زیادی برای شما به ارمغان می‌آورد زیرا این بسته دارای چهار قنداق شایان‌ستیز در رنگ‌ها الگوهای مختلف (اما مکمل) است.

هر قنداق از خراطین پنبه ای ساخته شده است، بنابراین کششی، قابل تنفس و نرم هستند، بنابراین قنداق کردن کودک شما بسیار راحت خواهد بود.

می‌توانید با خیال راحت آن‌ها را داخل ماشین لباس‌شویی و خشک‌کن بیندازید و در طول زمان بدون از دست دادن شکل یا از هم پاشیدن، نرم‌تر می‌شوند. بیش از 30 ترکیب رنگ برای انتخاب وجود دارد.

بنابراین مطمئناً یکی وجود دارد که با زیبایی مهد کودک شما مطابقت داشته باشد. این پتو از 100٪ پنبه ارگانیک ساخته شده است و آن را گرم، تنفس و نرم می کند.

این به عنوان قنداق، پتوی امنیتی یا مکانی نرم برای بازی روی زمین طراحی شده است. دو طرفه با طرح های مختلف در هر طرف و دوخت های تقویت شده در امتداد لبه ها به طوری که به راحتی از هم نپاشد.