پارچه مبلی نخی موجب زایمان زود رس زنی در آلمان شد

قبل از شروع تمیز کردن مبل یا پارچه مبلی نخی چند کار وجود دارد که باید انجام دهید تا بهترین نتیجه را بگیرید. ابتدا کل مبل را با استفاده از اثاثه یا لوازم داخلی جاروبرقی خود جاروبرقی بکشید.

با این کار هرگونه کثیفی و گرد و غباری که روی سطح جمع شده است پاک می شود. در مرحله بعد، مناطقی را که به نظر می رسد لکه دار یا به ویژه کثیف هستند را تمیز کنید.

هنگامی که تمام لکه ها یا ریزش ها را از بین بردید، می توانید شروع به شامپو زدن مبل کنید. برای این مرحله، بهتر است از یک پاک کننده اثاثه یا لوازم داخلی ملایم و یک برس نرم استفاده کنید.

در قسمت‌های کوچک کار کنید و حتماً بعد از شامپو کردن مبل را کاملاً بشویید. در نهایت قبل از استفاده مجدد، اجازه دهید مبل کاملاً در هوا خشک شود. با انجام این مراحل ساده می توانید مبل خود را برای سال ها تمیز و شاداب نگه دارید.

قبل از شروع، قسمت کوچک و پنهان مبل را تست کنید تا مطمئن شوید که پارچه را می توان با سرکه تمیز کرد. اگر همه چیز خوب به نظر می رسد، به قسمت اصلی مبل بروید.

با جاروبرقی کل مبل شروع کنید تا گرد و غبار یا کثیفی از بین برود. در مرحله بعد، مقدار مساوی سرکه سفید و آب را در یک کاسه مخلوط کنید.

با استفاده از یک پارچه تمیز آن را در محلول سرکه آغشته کنید و اضافی آن را بگیرید. مبل را با محلول به صورت دایره های کوچک بمالید و مراقب باشید که محلول روی لکه ها قرار گیرد.

هنگامی که کل کاناپه را پوشانید، یک فن را روشن کنید یا یک پنجره را باز کنید تا فرآیند خشک شدن سریعتر شود. قبل از استفاده مجدد، اجازه دهید مبل کاملاً در هوا خشک شود.

با این روش ساده می توانید تا سال ها ظاهر مبل پارچه ای خود را تازه و نو نگه دارید.جوش شیرین ماده ای همه کاره است که می توان از آن برای تمیز کردن بسیاری از سطوح از جمله پارچه استفاده کرد.

برای تمیز کردن مبل پارچه ای با جوش شیرین، مهم است که با جاروبرقی مبل شروع کنید تا هرگونه کثیفی یا زباله های سست را از بین ببرید.

سپس خمیری از جوش شیرین و آب تهیه کنید و روی لکه های روی مبل بمالید. قبل از اینکه خمیر را با استفاده از یک برس نرم روی پارچه بکشید، اجازه دهید چند دقیقه بماند.