پارچه رومبلی مخمل را از مواد بازیافتی پلاستیکی تهیه می کنند

در حالی که می توانستم سیتکا را با یک یا دو صندلی جفت کنم، به جای آن به سراغ مبل 72 اینچی Sven رفتم. نوعی مبل آپارتمانی. نسخه بزرگتر Sven 88 اینچ طول دارد و برای یک اتاق نشیمن یا فضای بزرگتر مناسب است.

این مبل محبوب‌ترین پارچه رومبلی مخمل است و دلیل آن راز نیست. این چیز فوق العاده است من رسما وسواس دارم. رنگ کاراملی غنی چرم کامل آنیلین این مبل مرا صدا زد و من جواب دادم. گفتن اینکه این مبل شیک است، دست کم گرفته شده است.

طراحی کلاسیک الهام گرفته از اواسط قرن آن را می توان به سادگی با مخلوط کردن پارچه ها، بالش ها، پرتاب ها و هماهنگ کردن قطعات مبلمان، به راحتی برجسته یا کمرنگ کرد. خطوط آن تمیز و مدرن هستند، در حالی که صندلی نیمکت چرمی آن به سادگی الهی است.

این مبل نیز فوق‌العاده راحت است و شما به‌گونه‌ای مجلل در کوسن‌های آن فرو می‌روید. و چرم؟ کره ای صاف. من متقاعد شده‌ام که کوسن‌های پشتی پر از ابر هستند، اما ممکن است اشتباه کنم.

این یک قطعه سرمایه گذاری است که می تواند یک عمر و حتی بیشتر از آن دوام بیاورد. در حالی که من کاملاً این مبل را دوست دارم، چند نکته قابل توجه است.

اگر در مورد مبلمان خود دچار OCD هستید، این رنگ چرم ممکن است برای شما مناسب نباشد. این نوع چرم به راحتی علامت گذاری و لک می شود و رنگ چرم Charme Tan آن را نشان می دهد.

ظاهر فرسوده و زنده در طول زمان می تواند واقعاً زیبا به نظر برسد، اما ممکن است از این بین خوشتان نیاید. اگر برای زندگی هر روز به یک مبل نیاز دارید و بچه‌ها یا حیوانات خانگی یا افراد نامرتب دارید.

Sven در رنگ‌های چرم دیگری نیز عرضه می‌شود که آثار و لکه‌ها را خیلی بهتر پنهان می‌کند. اینها عبارتند از آکسفورد سیاه، آکسفورد آبی و آکسفورد خاکستری. اما اگر مثل من عاشق عشق، رنگ هستید، پشیمان نخواهید شد.

نکته ای که باید به آن اشاره کرد این است که از آنجایی که چرم یک محصول طبیعی است، ممکن است تغییرات جزئی در رنگ مبل شما وجود داشته باشد.