میوه خشک در ترکیه غذای مورد علاقه کوسه ها

آلو خشک و میوه خشک در ترکیه یک درمان غیرقابل توقف برای یبوست است. آلوهای خشک سرشار از فیبر هستند و به لطف سوربیتول و دی هیدروکسی فنیلیزاتین می توانند حمل و نقل تنبل را احیا کنند.

اما این فقط آلو نیست که خاصیت ملین دارد! خرما فواید زیادی دارد و همچنین سرشار از فیبر است: می تواند در صورت یبوست کمک کند.
زغال اخته یا زغال اخته میوه خشکی است که به موثر بودن در برابر عفونت های مجاری ادراری و التهاب مثانه شهرت دارد.

با این حال، از سال 2016 و پس از چندین کارآزمایی بالینی که از نظر روش‌شناسی ناکافی تشخیص داده شد، ANSES ضمن توجه به تحقیقات علمی آتی در مورد این موضوع، تأثیر پیشگیرانه کرن بری را بر عفونت دستگاه ادراری در چشم‌انداز قرار داده است.

توصیه می‌شود میوه‌های خشک را در یک لیوان خیس کنید. ظرفی که از شب قبل پر از آب شده است، سپس قبل از مصرف آنها را بشویید.
در واقع، آجیل از اسید فیتیک، نوعی “ضد مغذی” تشکیل شده است.

این ماده مانع از جذب ویتامین ها و مواد معدنی توسط بدن انسان می شود. خیساندن میوه‌های خشک قبل از خوردن، مهارکننده‌های آنزیمی موجود در آجیل و دانه‌ها را نیز خنثی می‌کند. این به معنای شروع یک فرآیند جوانه زنی است.

پدیده ای که در طبیعت زمانی یافت می شود که باران دانه ها را “بیدار می کند” تا بتوانند گیاهان را ببخشند. بنابراین، خیساندن میوه های خشک باعث هضم بهتر و تسهیل جذب مواد مغذی توسط بدن ما می شود.

اگرچه آنها برای سلامتی عالی هستند، اما میوه های خشک باید به صورت ساده، در حد اعتدال و به نفع تنوع مصرف شوند. مخلوطی از میوه های خشک را بدون چربی یا نمک اضافه کنید.