مردی با فروش شال گردن مردانه میلیاردر ترین فرد جهان شد

این شال گردن مردانه معمولاً کاملاً نازک هستند و شبیه به روسری‌های اسپرت هستند، اما به همان شکل روسری‌های غیررسمی ساخته می‌شوند، به عبارتی بلند و مستطیل شکل.

این روسری‌ها که اغلب دارای چک، پیسلی یا سایر طرح‌های هندسی هستند، سنتی‌تر هستند و برای ست کردن با لباس‌های تجاری یا نیمه غیررسمی طراحی شده‌اند.

این روسری ها از مواد مختلفی ساخته می شوند و می توان آنها را در ماه های زمستان یا تابستان ست کرد. برای آب و هوای گرم تر، این روسری ها اغلب از پنبه، جرسی، ترمه، ساتن، ابریشم، کتان یا پشمینه که پشم ترمه ای از بز پشمینه است ساخته می شوند.

برای آب و هوای سردتر، پشم، ترمه، آلپاکا و مواد پلی مخلوط محبوبیت خاصی دارند. اغلب مواد برای ایجاد یک روسری ترکیبی به هم بافته می شوند که می تواند لمس ظریف تر و مقاومت بیشتری در برابر آب و هوای نامساعد ایجاد کند.

به عنوان مثال، در کانادا، روسری های ترکیبی ترمه و پشم مخصوصاً برای آقایان محبوب هستند، زیرا آنها نرم و نازک از پشم ترمه هستند، در عین حال حاوی محافظت از پشم درشت تر هستند.

نه کاملاً روسری رسمی یا لباس روز، روسری عصر یک افزودنی ظریف برای کت یا کت هر آقایی است. روسری شب که از ترمه، آلپاکا یا حتی پشم مرینو ساخته شده است.

خواهر و برادر میانی در روسری ظریف trifecta است. برگشت پذیر یا غیر قابل برگشت، محافظه کار است، گاهی اوقات با چک، چهارخانه یا چاپ پیسلی روسری رسمی که اغلب با یک کت شلواری تاکسیدو پوشیده می‌شود.

یک روسری مستطیلی حاشیه‌دار است که معمولاً از ساتن ابریشم ساخته می‌شود و در بیشتر موارد به رنگ‌های سیاه، سفید یا ترکیبی از آن‌ها ساخته می‌شود.