مراقبت پارچه کرپ بسیار راحت از پارچه های دیگر است

کشورهای آسیایی از جمله تایلند، چین، کره و هند صادرکنندگان اصلی کرپ در چین هستند. صنایع نساجی از اتحادیه اروپا، خاورمیانه و آمریکا پارچه های کرپ را از این کشورها وارد می کنند.

طراحان خطوط تولید لباس های لوکس در کشورهای غربی، از جمله تولیدکنندگان بلوک سقفی لباس زیر زنانه و طراحان لباس عروس، اغلب از پارچه های کرپ با کیفیت غنی وارداتی از کشورهای آسیایی استفاده می کنند.

هزینه پارچه متفاوت است، زیرا عوارض واردات متفاوت است. برای مثال در چین، عوارض کشور برتر (MFN) 10 درصد و مالیات بر فروش 15 درصد بدون عوارض اضافی و در هند عوارض MFN 10 درصد است.

بدون مالیات فروش و عوارض اضافی شامل هزینه فرود 1 درصد هزینه، بیمه و حمل و نقل ( CIF)، عوارض جبرانی 12 درصد (عوارض CIF + هزینه فرود)، Cess 3 درصد (وظایف + عوارض جبرانی) و عوارض جبرانی اضافی 4 درصد.بازار پارچه های کرپ در کانادا و اروپا نیز در حال افزایش است.

اگرچه اولین انتخاب از بین چندین خانه طراحی ابریشم است، بلوک سقفی زیرا شامل انتهای لوکس بازار می شود، اما طراحانی هستند که اکنون تمایل بیشتری به استفاده از پارچه های جایگزین مصنوعی از جمله کرپ با ویژگی های مشابه دارند.

پارچه کرپ بر پایه پلی استر بسیار بهتر است و طراحان به این پارچه توجه می کنند، زیرا مراقبت از آن بسیار راحت تر از الیاف طبیعی است. فرانسه و آلمان تمرکز خود را روی کرپ ژورژت و کرپ مبتنی بر پلی استر تغییر داده‌اند.

و تولیدکنندگان ایتالیایی شروع پارچه کت و شلوار زنانه  به استفاده از بازار رو به رشد کرپ در این کشورها کرده‌اند. یکی دیگر از دلایل افزایش فروش کرپ در کشورهای توسعه یافته این است که زنان بیشتری به نیروی کار می پیوندند.

و کت و شلوارهای تجاری ساخته شده از کرپ در مقایسه با کت و شلوارهای ابریشمی راحت تر نگهداری می شوند. استفاده جایگزین از پارچه کرپ این است که تا حد زیادی به عنوان آستر در لباس استفاده می شود.

به اندازه ابریشم غنی است و همچنین ارزان تر، پایدارتر و سبک تر است، پارچه کرپ که آن را به گزینه ای ایده آل برای آستر کردن لباس ها از جمله کت، لباس، لباس مجلسی و غیره تبدیل می کند.

 

  • منابع:
    1. Awe-inspiring luxury of crepe
  • تبلیغات: 
    1. انتقام عجیب مردی با سیم بکسل!  
    2. با مالیدن نوعی صابون به چشمتان آن ها را تقویت کنید
    3. سرکه سیب نوعی اسید خوراکی مفید در رژیم غذایی
    4. کاهش اشتها با استفاده از آویشن