لوله پلی اتیلن همدان جان کودک کودکی را از غرق شدن نجات داد

لوله پلی اتیلن همدان در برابر بسیاری از مواد شیمیایی مقاوم است و استفاده از آن را در کارخانه های فرآیندی یا اطراف محیط های خورنده یا اسیدی تسهیل می کند.

بدون نیاز به استفاده از پوشش های محافظ یا گالوانیزه، همانطور که در لوله های فولادی مورد نیاز است. از آنجایی که HDPE دارای رسانایی حرارتی بسیار پایینی است.

می تواند دمای یکنواخت تری را در مقایسه با لوله های فلزی هنگام حمل سیالات حفظ کند، که به میزان زیادی نیاز به عایق برای کنترل تراکم در اطراف خط لوله را کاهش می دهد.

برای ایجاد طول لوله، رزین HDPE گرم شده و از طریق یک قالب اکسترود می شود که قطر خط لوله را تعیین می کند. ضخامت دیواره لوله با ترکیبی از اندازه قالب، سرعت پیچ و سرعت تراکتور حمل و نقل تعیین می شود.

لوله پلی اتیلن به دلیل اضافه شدن 3 تا 5 درصد کربن سیاه به مواد پلی اتیلن شفاف، معمولاً سیاه رنگ است. افزودن کربن سیاه محصولی را ایجاد می کند که در برابر نور UV مقاوم است. رنگ های دیگر موجود هستند اما کمتر رایج هستند.

مواد اولیه پلی اتیلن از یک سیلو به داخل قیف خشک کن کشیده می شود که هر گونه رطوبت را از گلوله ها حذف می کند. سپس توسط یک پمپ خلاء به داخل مخلوط کن کشیده می شود و در آنجا توسط یک بخاری بشکه ای گرم می شود.

ماده پلی اتیلن در حدود 180 درجه سانتیگراد مذاب می شود و به آن اجازه می دهد تا از طریق یک قالب/ قالب تغذیه شود که ماده مذاب را به شکل دایره ای در می آورد.