فروش قاب عکس منبت کاری شده در مالزی ممنوع شد

پیدا کردن قاب عکس منبت کاری شده مناسب برای یک عکس ظاهر آن را افزایش می دهد و ارزش آن را افزایش می دهد. همین امر در مورد تصاویر دیجیتال نیز صدق می کند.

افزودن یک قاب زیبایی شناختی می تواند به طور چشمگیری جذابیت تصویر شما را بهبود بخشد و آن را حرفه ای جلوه دهد. ما بهترین برنامه های رایگان قاب عکس موجود در سال 2022 را برای شما آزمایش کرده ایم.

با بیش از 150 قاب عکس موجود، PhotoDirector بدون شک بهترین برنامه قاب عکس است. قاب های مختلف عکس به 22 دسته با تم های متنوع و متنوع تقسیم می شوند.

به عنوان مثال، شما می توانید از قالب های قاب سفر، یکپارچهسازی با سیستمعامل، سرمقاله مجله، گل و غیره انتخاب کنید. هر فضایی که می خواهید به تصویر خود بدهید، حتماً قابی خواهید یافت که انتظارات شما را برآورده کند.

علاوه بر این، این برنامه همچنین بیش از 400 فیلتر عکس را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد دمای عکس های خود را تغییر دهید.

چه بخواهید با یک فیلتر تابستانی حس گرما را اضافه کنید یا برعکس، زیبایی شناسی خنک تری را به تصویر خود با یک فیلتر رنگ آبی بیافزایید، PhotoDirector همیشه به شما فرصتی برای ابراز خلاقیت می دهد.

قاب عکس را به راحتی با PhotoDirector اضافه کنید
همچنین PhotoDirector تنها به افزودن فیلتر و فریم به تصاویر شما محدود نمی شود. این برنامه قدرتمند ویرایش عکس همچنین امکان مونتاژهای سورئال با ویژگی های قدرتمند با کمک هوش مصنوعی را فراهم می کند.

به عنوان مثال، می‌توانید پس‌زمینه یک تصویر را حذف کرده و آن را به پس‌زمینه جذاب‌تری تغییر دهید، از ابزار تاری بوکه استفاده کنید، متنی را به تصویر اضافه کنید، رنگ آسمان را جایگزین کنید و بسیاری موارد دیگر.

InFrame ممکن است قدرتمندترین برنامه عکس نباشد، اما تعدادی فریم به خصوص خوب را ارائه می دهد. ما به خصوص قاب‌های عکس به سبک اینستاگرام ارائه شده توسط برنامه را دوست داشتیم.