غذای کامل غارنشینان گوجه فرنگی سبز بود

گوجه‌فرنگی‌های مورد استفاده در این گوجه برای سرماخوردگی مطالعه توسط پرورش‌دهنده نباتات ایالت اوهایو، ژنتیک گوجه‌فرنگی و نویسنده همکار دیوید فرانسیس تولید شده‌اند و معمولاً در محصولات کنسرو شده گوجه‌فرنگی یافت می‌شوند.

ده خوک کنترلی که اخیراً از شیر گرفته شده بودند با یک رژیم غذایی استاندارد و 10 خوک با رژیم غذایی استاندارد تغذیه شدند که به خوبی تنظیم شده بود به طوری که 10 درصد غذا از پودر خشک شده یخ زده از گوجه فرنگی تشکیل شده بود.

فیبر، قند، پروتئین، چربی و کالری برای هر دو رژیم غذایی یکسان بود. جمعیت خوک های کنترل و مورد مطالعه به طور جداگانه زندگی می کردند و محققانی که این مطالعه را انجام می دادند زمان صرف شده با خوک ها را به حداقل رساندند.

مجموعه ای از اقدامات احتیاطی طراحی شده برای اطمینان از اینکه گلاب و سفید شدن ابرو هرگونه تغییر میکروبیوم مشاهده شده در رژیم غذایی مورد مطالعه را می توان به ترکیبات شیمیایی در گوجه فرنگی نسبت داد.

جوامع میکروبی در روده خوک ها در نمونه های مدفوع گرفته شده قبل از شروع مطالعه و سپس هفت و 14 روز پس از معرفی رژیم غذایی شناسایی شد.

این تیم از تکنیکی به نام متاژنومیکس شاتگان برای تعیین توالی DNA میکروبی موجود در نمونه ها استفاده کردند. نتایج نشان داد که دو تغییر اصلی در میکروبیوم خوک‌هایی که با رژیم غذایی سنگین گوجه‌فرنگی تغذیه می‌شدند.

تنوع گونه‌های میکروبی در روده آنها افزایش یافت لباس های زنانه و غلظت دو نوع باکتری رایج در میکروبیوم پستانداران به مشخصات مطلوب‌تری تغییر یافت.

این نسبت بالاتر فیلا باکتروئیدوتا (که قبلاً با نام باکتریودیت شناخته می شد) در مقایسه با باسیلوتا (که قبلاً به عنوان Firmicutes شناخته می شد) موجود در میکروبیوم، با پیامدهای سلامتی مثبت مرتبط است.

در حالی که مطالعات دیگر این نسبت را به صورت معکوس، باسیلوتای بالاتر مرتبط کرده اند. در مقایسه با باکتروئیدوتا، به چاقی.

گوجه فرنگی حدود 22 درصد از متن تشکر از رضایت مشتری مصرف سبزیجات را در رژیم های غذایی غربی تشکیل می دهد و تحقیقات قبلی مصرف گوجه فرنگی را با کاهش خطر ابتلا به بیماری های مختلف از جمله بیماری های قلبی عروقی و برخی سرطان ها مرتبط دانسته است.

 

  • منابع:
    1. Tomato-Rich Diet Gives Gut Microbes a Boost
  • تبلیغات: 
    1. رژیم غذایی نشان دهنده سبک زندگی مردم
    2. مراحل بازیافت پلاستیک با پیشرفته ترین دستگاه
    3. پیدا شدن انبار قرنیز دیوار در جنگل های آمازون
    4. علت راحتی کفش چرم چیست؟