شیشه سکوریت دوجداره لمینت

شیشه سکوریت دوجداره لمینت، در واقع به شیشه های نشکنی گفته می شود که از دو لایه ی شیشه ی سکوریت که با استفاده از حرارت مثل چسب به همدیگر متصل می شوند تشکیل می شود.

در بین این دو لایه شیشه سکوریت و شیشه پاک کن اتوماتیک در واقع یک لایه پی وی بی ساخته می‌شود که به آن لایه میانی گفته می‌شود و همین امر باعث می شود که شیشه سکوریت لمینت دو برابر مقاوم تر از شیشه سکوریت معمولی باشد. این شیشه های سکوریت لمینت بر خلاف شیشه های سکوریت ساده و شیشه پاک کن خانگی در اثر ضربه خرد نمی شوند بلکه به خاطر لایه میانی که دارند در جای خود شکسته ولی خرد و پخش نمی شوند و همین امر باعث ایمنی این نوع شیشه برای استفاده شده است.

مورد دیگری که وجود دارد این است که علاوه بر اینکه در مقابل ضربه، این شیشه ها دو برابر مقاوم تر هستند، در میزان عبور و کنترل نور، به میزان قابل توجهی عایق بودن در برابر صوت و همچنین کنترل در تبادل حرارت زبانزد همگان شده اند. این شیشه ها در موارد مختلفی ازجمله: شیشه های مربوط به آسانسور، نرده های شیشه ای راه پله، دکوراسیون داخلی منازل و ساختمان های تجاری و اداری، سقف و کف های شیشه ای و خلاصه هر قسمتی از ساختمان که به نحوی نیاز به عایق کاری چه از نظر صوت و چه از نظر حرارت داشته باشند کاربرد دارد.

شیشه سکوریت دوجداره لمینت

صادرات شیشه دوجداره

صادرات شیشه دوجداره سالهای متمادی زیادی است که شیشه دوجداره کشورمان به دیگر کشورها صادر می‌شود و این امر نشان دهنده کیفیت بسیار بالا و درجه یک بودن محصولات شیشه دوجداره کشورمان است. شیشه یکی از اقلام پرمصرفی به حساب می‌آید که بیشترین استفاده را در کارهای ساختمانی، حالا چه در ساختمانهای تجاری و اداری و چه مسکونی دارد.

در زمان های قبل به دلیل بیشتر در دسترس بودن شیشه های ساده و همچنین استفاده بسیاری از مردم از شیشه های ساده کسی به فکر استفاده از شیشه های دوجداره و مزایای استفاده از آنها نبوده است. ولی در چندین سال اخیر با آگاه شدن مردم از مزایای شیشه دوجداره میزان عرضه و تقاضای این نوع شیشه ها به شدت بالا رفته و در پی همین امر نیز صادرات شیشه دوجداره به بالاترین نقطه آماری خود نسبت به سال‌های قبل رسیده است.

تولید این شیشه های مقاوم و ضد ضربه با دستگاه های بسیار پیشرفته و به روز صنعتی انجام می شود که علاوه بر راحت تر شدن تولید، باعث بالاتر رفتن کیفیت این نوع شیشه‌ها شده است. رعایت کردن بعضی از موارد در تولید این شیشه ها باعث شده است ایران در صدر جدول، یکی از بهترین صادر کنندگان شیشه دوجداره درجه یک ایرانی، به سایر کشورهای دنیا قرار بگیرد. از جمله مواردی که در تولید صنعتی این محصولات رعایت می شود عبارتند از: برش های دقیق و استاندارد، استفاده از عایق و رطوبت گیر درجه یک، استفاده از دستگاه های اتوماتیک و… که هر کدام به نوبه خود، به بالاتر رفتن هر چه بهتر کیفیت این شیشه های دوجداره و همچنین افزایش صادرات این شیشه ها به دیگر نقاط دنیا و خاورمیانه کمک شایانی کرده است.

تولید و عرضه این شیشه ها در کارخانجات زیادی در سطح کشور با برندهای معتبر انجام می شود که هر کدام طبق استانداردهای جهانی ساخته و عرضه می شوند.ولی از بین این تولیدکنندگان و شرکت ها کمتر جایی وجود دارد که علاوه بر استفاده از متریال های درجه یک و مرغوب در حوضه تولید شیشه دوجداره با قیمت بسیار منصفانه ایی محصول خروجی خود را فروش یا صادر نماید.

این مجموعه با افتخار اعلام می دارد که علاوه بر استفاده از مواد اولیه ی درجه یک و استفاده از دستگاهها و دانش و فناوری به روز و همچنین با کمک متخصصان خبره و جوان داخلی، محصولاتی را در دست ساخت و تولید دارند که علاوه بر تامین نیازهای داخلی کشور می تواند در زمینه بازارهای روز دنیا حرفی برای گفتن داشته باشد و ما را به بهترین و عالی ترین نحو به دیگر کشورها معرفی نماید.

در راستای این توضیحات و با تکیه بر دانش و بینش خود شما عزیزان چه در داخل کشور، چه در خارج کشور، برای تهیه ی اجناس مورد نیاز خود در صنعت شیشه دو جداره می توانید از طریق همین صفحه با محصولات تولیدی ما آشنا شوید و با خیالی آسوده سفارش خود را ثبت نمایید تا در طول زمان کاری مناسب و با ضمانت تحویل کالا، به دست شما عزیزان رسانده شود.

شیشه دوجداره طرح دار

شیشه دوجداره طرح دار در روزگار امروزه با توجه به کمبود منابع در سطح کره زمین و جلوگیری از هدر رفت تمام انرژی های مورد استفاده ما، انسانها باید به فکر استفاده از وسایلی باشند که باعث جلوگیری از اتلاف انرژی شود. شیشه دوجداره یکی از آن تولیداتی است که کمک قابل توجهی به این موضوع کرده است. این شیشه های دو جداره در رنگ ها و طرح های بسیار زیاد و زیبایی مطابق با هر نوع دکوراسیون و سبکی ساخته و تولید می‌شوند که مناسب هر نوع هدررفت انرژی و مخصوصا ایجاد امنیت در مکان های مختلف می شود. شیشه های دوجداره طرح دار بعد از شیشه های رنگ یکی از پرطرفدارترین نوع شیشه ها در بین عموم به شمار می‌روند و دارای قابلیت های بالا و انعطاف در طرح و نقش پذیری هستند.

تنوع طرح و رنگ در شیشه های دوجداره باعث می شود که شما عزیزان بتوانید هر نوع طرح و رنگی را دوست دارید را بر روی شیشه چاپ نمایید.بسیاری از برندها، شرکت ها و نهادها نیز وجود دارند که می‌خواهند نام شرکت و نهاد خود را بر روی شیشه های قسمت های مختلف مکان خود مانند درب های ورودی، پارتیشن ها و… نصب کنند که این کار هم می‌تواند جنبه تبلیغاتی و هم جنبه زیبایی داشته باشد که با استفاده از این تکنولوژی این کار به آسانی و سهولت انجام می شود.

این شیشه های طرحدار فقط در طرح های مدرن ساخته نمی‌شوند بلکه در سبک‌ های سنتی، آینه کار های رنگی و… نیز کاربرد دارند.این سبک های سنتی در معماری خانه های قدیمی ایرانی توسط افراد خوش ذوق و سلیقه به کار برده می شود.

در تولید شیشه های دوجداره طرح دار و دکوراتیو تمام استانداردهای جهانی روز دنیا به کار گرفته شده است تا بتواند با برندهای خارجی در تمامی بازارهای دنیا رقابت کند.