شیشه دودی فابریک دنا برای افراد نابینا طرحی شده تا بتوانند ببینند

فرآیند اعمال رنگ شیشه دودی فابریک دنا می تواند بین یک تا چهار ساعت و گاهی اوقات بیشتر طول بکشد و ممکن است گران باشد. یک رنگ بندی اولیه را می توان با 100 دلار انجام داد، در حالی که یک کار با کیفیت بالا می تواند تا 800 دلار باشد.

به طور کلی، نمی توانید کل شیشه جلو را رنگ کنید، اما نوار رنگی که از بالای شیشه جلو عبور می کند در برخی ایالت ها مجاز است. به عنوان مثال، در کالیفرنیا، میله رنگی تا پنج اینچ در بالای شیشه جلو مجاز است.

در ایلینوی و آلاباما، میله رنگی پنجره شش اینچی مجاز است. در میشیگان، هر مقدار رنگی روی شیشه های جانبی عقب و شیشه عقب مجاز است.

این امکان وجود دارد که خودتان این کار را انجام دهید تا در هزینه کار صرفه جویی کنید، اما قبل از اینکه تصمیم بگیرید خودتان رنگ شیشه ماشین را اعمال کنید در مقابل اجازه دادن به یک حرفه ای برای رسیدگی به آن، باید مواردی را در نظر بگیرید.

واضح ترین نکته مثبت در مسیر DIY ارزان تر بودن آن است. اگر خوش دست، صبور هستید و مکانی تمیز برای کار دارید (مانند یک گاراژ با گرد و غبار کم یا بدون گرد و غبار)، استفاده از رنگ پنجره به خصوص سخت نیست.

سپس دوباره، یک متخصص با تجربه به طور کلی می تواند کار بهتری انجام دهد و در زمان شما صرفه جویی کند. این کار اغلب با ضمانت یا ضمانت همراه است، و آنها می توانند از قانونی بودن رنگ اطمینان حاصل کنند و به شما کمک می کند از نقل قول جلوگیری کنید.

حالا شما اصول اولیه را می دانید. انتخاب رنگ آمیزی یا عدم رنگ به شما بستگی دارد. اگر تصمیم گرفتید خودتان این کار را انجام دهید، در اینجا چند گزینه وجود دارد که باید در نظر بگیرید آسان نیست.

اگر واقعاً می‌خواهید این کار را خودتان انجام دهید، همانطور که در بالا ذکر شد به یک فضای تمیز و بدون گرد و غبار نیاز است. این به معنای یک سیستم جمع آوری گرد و غبار با کیفیت در گاراژ شما است.

شما چیزی رو گرفتید که قیمت ش رو پرداخت کردید. مانند بسیاری از چیزهای دیگر در مورد خودروها و تجهیزات، رنگ‌های پنجره‌ها طیف وسیعی را از ارزان‌قیمت به گران‌قیمت می‌رسانند.

و به طور کلی، آنچه را که برای آن پرداخت می‌کنید دریافت می‌کنید. ما یک کیت پیش برش مخصوص مدل را توصیه می کنیم. هرچه متغیرهای کمتری وجود داشته باشد – در این مورد، حذف مشکلات ناگوار شانس موفقیت شما بیشتر است.