شیشه دوجداره هافمن پارس شیراز پرشیا

بر کسی پوشیده نیست که پنجره ها و درها عنصری حیاتی در طراحی خانه هستند. شیشه دوجداره هافمن با دنیای خارج ارتباط برقرار می کنند، نور طبیعی و جریان هوا را معرفی می کنند و به زیبایی شناسی کلی کمک می کنند. پنجره‌های دوجداره یک انتخاب ایده‌آل با صرفه‌جویی در مصرف انرژی با مزیت افزوده به حداقل رساندن صدا هستند.

شیشه دوجداره هافمن پارس شیراز پرشیا

شیشه دوجداره زاهدان

شیشه دوجداره زاهدان در و پنجره های دو جداره زاهدان دارای دو شیشه است که توسط یک اسپیسر به هم چسبیده و با شکافی بین 6 تا 20 میلی متر از هم جدا شده اند . شکاف به صورت هرمتیک مهر و موم شده و با آرگون پر می شود تا یک لایه عایق اضافی ایجاد کند. در حالت ایده‌آل، پنجره‌ها و درهای دوجداره باید از شیشه‌های رنگی یا کم E برای بهبود عملکرد استفاده کنند. از نظر ساختاری، شکاف بین این شیشه های جدا شده، تفاوت اساسی بین درب ها و پنجره های دوجداره و تک جداره است.

با این حال، تفاوت واقعی در مزایای منحصر به فرد شیشه های دو جداره نهفته است. شیشه دوجداره مناسب برای آب و هوای سرد و گرم پنجره ها و درهای دو جداره در آب و هوای سردتر هستند. با این حال، بسیاری از مردم نمی دانند که آنها یک راه حل فوق العاده کم مصرف برای تمام آب و هوای ایران هستند . در حالی که برخی از محصولات کم مصرف فقط می توانند از دست دادن یا افزایش گرما – یا هر دو – را به طور ناکارآمد کاهش دهند، شیشه دوجداره با کیفیت متفاوت است.

خواص عایق منحصر به فرد آن با محدود کردن جریان هوای سرد یا گرم بین دو شیشه، خانه را در تابستان خنک‌تر و در زمستان گرم‌تر نگه می‌دارد. این نه تنها خانه را در تمام طول سال راحت می کند، بلکه کمک می کند تا اتکا به گرمایش و سرمایش مصنوعی به حداقل برسد. از آسایش در طول سال لذت ببرید پنجره ها و درهای شیشه ای نقش مهمی در بهره وری انرژی خانه شما دارند.

تخمین زده می شود که تقریباً نیمی از اتلاف گرما در طول زمستان و نزدیک به 90 درصد افزایش گرما در تابستان می تواند از پنجره ها و درها باشد. طراحی منحصر به فرد محصولات دوجداره عایق حرارت و سرما تا چهار برابر موثرتر از پنجره ها و درب های تک جداره است. فضای بین دو شیشه به عنوان یک مانع حرارتی بین خانه شما و محیط بیرون عمل می کند. از خروج هوای گرم یا خنک جلوگیری می‌کند، دمای ثابت‌تری را حفظ می‌کند و شما را در برابر اثرات تغییرات آب و هوایی عایق می‌کند.

شیشه دوجداره قم

شیشه دوجداره قم شیشه‌های دوجداره قم می‌توانند صدای بیرون از صداها، حیوانات، وسایل نقلیه، هواپیماها، قطارها و سایر منابع را تا 60 درصد در مقایسه با شیشه‌های تک جداره کاهش دهند. سازمان بهداشت جهانی دریافته است که قرار گرفتن در معرض صداهای طولانی می تواند به استرس، خواب و مشکلات شناختی و شرایط سلامتی مانند بیماری های قلبی عروقی کمک کند. محصولات دوجداره انرژی صوتی بیشتری نسبت به محصولات تک جداره استاندارد به دلیل فاصله بین شیشه ها جذب می کنند.

افزودن شیشه آکوستیک کارایی شیشه دوجداره را افزایش می دهد. تراکم زمانی اتفاق می افتد که هوای مرطوب داخل خانه شما در معرض سطح خنک تری مانند یک پنجره تک جداره قرار گیرد. در حالی که تراکم معمولاً فقط یک آزاردهنده است، اما این پتانسیل را دارد که مشکلات شدیدی برای خانه شما ایجاد کند. محصولات شیشه دوجداره با از بین بردن علت اصلی آن – پنجره سرد – احتمال میعان را کاهش می دهند . شیشه داخلی نزدیک به دمای اتاق می ماند و خطر تراکم شما را کاهش می دهد.

شیشه دوجداره در انواع درب و پنجره موجود است. از سبک سنتی مانند پنجره دوبل آویزان گرفته تا درب کشویی محبوب یا درب دو تاشو مجلل ، طراحی و پیکربندی متناسب با هر سبک خانه وجود دارد. همچنین می‌توانید شیشه‌ها و سخت‌افزارهای رنگ‌های مختلف را برای مطابقت یا تکمیل پنجره‌ها و درها و همچنین دیوارها و کف داخلی خود انتخاب کنید. به لطف طراحی آنها، طیف امضای ما در اندازه های بزرگتر از اکثر پنجره ها و درهایی که در بازار پیدا می کنید موجود است.

و مهمتر از همه، آنها در شیشه دوجداره موجود هستند. هزینه شیشه دوجداره در مقابل شیشه تک جداره همانطور که می بینید، انتخاب درب و پنجره دوجداره برای خانه شما مزایای متعددی دارد. آیا هزینه پنجره دوجداره ارزشش را دارد؟ فرض کنید قبوض کمتر برق، راحتی در طول سال و کاهش سر و صدا چیزی است که شما به دنبال آن هستید. در این صورت، پنجره های دوجداره یک سرمایه گذاری عاقلانه است.

شیشه دوجداره مازندران

شیشه دوجداره مازندران شکاف هوای مهر و موم شده بین دو شیشه به عنوان یک لایه عایق اضافی عمل می کند. این مقاومت حرارتی افزوده میزان گرمای خروجی در زمستان را کاهش می دهد و خانه شما را در دمای راحت تری نگه می دارد. شیشه دوجداره مازندران در تابستان اثر معکوس دارد و از ورود گرمای ناخواسته به خانه جلوگیری می کند. این عایق اضافی وابستگی شما به بخاری های مصنوعی و تهویه مطبوع را کاهش می دهد و در نهایت می تواند هزینه های انرژی شما را کاهش دهد.

وقتی به پنجره نزدیک می شوید، راحتی شما نیز تحت تاثیر دمای شیشه قرار می گیرد. با شیشه‌های دوجداره انتقال دمای ناخواسته بیرون سخت‌تر می‌شود و شیشه داخلی را به دمای اتاق نزدیک می‌کند. شیشه دوجداره همچنین تراکم را کاهش می دهد که می تواند منجر به تشکیل ناسالم کپک شود. شیشه دوجداره مهر و موم شده در کاهش صدای فرکانس متوسط ​​تا بالا مانند صدای انسان موثر است.

تفاوت در ضخامت شیشه بین شیشه های داخلی و خارجی کاهش صدا را حتی بیشتر می کند. پنجره های دو جداره در مقایسه با پنجره های تک جداره استاندارد گزینه ایمن تری محسوب می شوند. شکستن دو ورق شیشه بسیار سخت تر از یک ورق است و برای امنیت بیشتر می توانید شیشه های سخت شده یا چند لایه را مشخص کنید. دنبال چه چیزی میگردی مقدار فاصله بین شیشه ها فاصله معمولی بین شیشه ها از 6 تا 20 میلی متر است.

حداقل فضای 12 میلی متری برای عملکرد حرارتی بهینه توصیه می شود. روش دیگر، برای کنترل آکوستیک خوب و کاهش صدای فرکانس پایین مانند ترافیک و هواپیما، فاصله هوای بهینه توصیه شده 150 میلی متر یا بیشتر است. توجه داشته باشید که چنین شکاف های بزرگی اجازه می دهد تا همرفت بین شیشه ها رخ دهد و عملکرد عایق را کاهش دهد.

از آنجایی که فضای بین شیشه‌ها در پنجره‌های دوجداره کاملاً مهر و موم شده است، به عنوان یک عایق عمل می‌کند و انتقال هوای سرد به داخل خانه را محدود می‌کند. هنگامی که گاز این فضا را پر می کند، عملکرد حرارتی و صوتی نیز می تواند افزایش یابد. محبوب ترین گاز مورد استفاده آرگون است که خاصیت رسانایی پایینی برای بهبود عایق دارد. پنجره های دو جداره شامل یک اسپیسر است که یک نوار فلزی یا پلیمری است که دو جداره شیشه را از هم جدا می کند.

شیشه دوجداره وین تک

شیشه دوجداره وین تک شیشه دوجداره وین تک تلاف حرارت را از طریق بالشتک حرارتی و عایق هوای موجود در واحد مهر و موم شده کاهش می دهد. با برخورد هوای سرد به جداره خارجی شیشه، صفحه شیشه دما را به لایه گاز آرگون منتقل می کند. گاز آرگون سرعت انتقال حرارتی به هوا را 34 درصد کاهش می دهد و رسانش گرما را بین دو درجه حرارت متفاوت کند می کند. بنابراین، لایه آرگون اختلاف دمای کمتری را به صفحه داخلی شیشه منتقل می کند که در دمای متوسط ​​بین شیشه آرگون و اتاق باقی می ماند.

به همین ترتیب، وقتی هوای گرم اتاق با شیشه داخلی برخورد می کند، گاز آرگون انتقال گرما را از داخل به بیرون کند می کند. و گرما در اتاق حفظ می شود. در یک واحد دوجداره، شیشه بیرونی و داخلی دارای دماهای متفاوتی خواهند بود. صوت انرژی است که به صورت امواج مانند امواج روی دریا با ارتعاش مولکول های هوا و اجسامی که با آنها در تماس است حرکت می کند.

هنگامی که امواج صوتی به شیشه برخورد می کند، شیشه در فرکانس موج صوتی می لرزد و ارتعاش را به مولکول های هوا در طرف دیگر شیشه منتقل می کند. همانطور که موج صوتی حرکت می کند، اجسام متراکم انرژی را جذب می کنند که فرکانس امواج را هنگام عبور کاهش می دهد. به همین دلیل است که اگر گوش خود را به دیوار بچسبانید، می توانید صحبت های مردم را از طرف دیگر بشنوید، اما اگر از دیوار فاصله بگیرید، نمی توانید آن را بشنوید.

صدا ارتعاش موجی طولانی تری نسبت به نور دارد که به این معنی است که می تواند در گوشه ها خم شود (انعکاس) و مهار آن بسیار دشوارتر از نور است. اگر یک دریچه چکه ای دارید، حتی اگر پنجره شما بسته باشد، باز هم می توانید سر و صدای زیادی بشنوید. همچنین به این معنی است که اگر مهر و موم ها در واحد دوجداره از کار بیفتند، صدای افزایش نشتی از پنجره را خواهید شنید. شیشه دوجداره با جذب مقداری انرژی و کاهش فرکانس ارتعاش هنگام انتقال از طریق شیشه و لایه گاز آرگون، نویز را کاهش می دهد.

شیشه دوجداره حرارتی

شیشه دوجداره حرارتی هوای اطراف ما مملو از قطرات مولکولی ریز آب است که برای چشم قابل مشاهده نیستند. در هوای گرم، مولکول‌ها با فاصله زیادی از هم قرار دارند که رطوبت را نگه می‌دارد، اما با سرد شدن هوا، مولکول‌ها به هم می‌رسند. هنگامی که مولکول ها بسیار نزدیک به هم هستند، در مایع قابل مشاهده ادغام می شوند که به عنوان “نقطه شبنم” شناخته می شود.

تراکم زمانی ظاهر می شود که هوای حاوی رطوبت با یک سطح سرد – مانند شیشه پنجره – تماس پیدا کند. وقتی کتری را می‌جوشانید، غذا می‌پزید یا دوش آب گرم می‌گیرید، هوا بیش از حد معمول با رطوبت پر می‌شود و به همین دلیل است که پنجره‌های آشپزخانه و آینه‌های حمام بخار بیشتری دارند. ما همچنین رطوبت را روی نفس خود از بین می‌بریم و به همین دلیل است که وقتی از خواب بیدار می‌شویم، تراکم را روی پنجره اتاق خواب می‌بینیم.

شیشه دوجداره اتلاف گرما را کاهش می دهد و به عنوان مانعی در برابر سرما عمل می کند، اما گرمای خورشید را که به عنوان بهره خورشیدی شناخته می شود، متوقف نمی کند. نور خورشید تابش مادون قرمز موج کوتاه تولید می کند – این همان چیزی است که اجسام را در نور خورشید گرم می کند. امواج کوتاه از بیرون توسط شیشه جذب می‌شوند و انرژی از داخل شیشه به صورت امواج مادون قرمز دوباره تابش می‌شود.

امواج کوتاه می توانند از شیشه عبور کنند، اما امواج بلند نمی توانند، بنابراین انرژی حرارتی تابش مادون قرمز به دام می افتد و به شیشه برخورد می کند که قادر به عبور از آن نیست. این فرآیند به عنوان اثر گلخانه ای شناخته می شود. افزایش دما به عنوان بهره خورشیدی شناخته می شود – ما آن را با مقدار G اندازه گیری می کنیم. برای پنجره‌هایی که با نور مستقیم خورشید روبرو هستند، شیشه‌های کم تابش (Low-E) را توصیه می‌کنیم که به تنظیم دمای اتاق کمک می‌کنند، زیرا اتاق‌ها به سرعت با بهره خورشیدی بیش از حد گرم می‌شوند.

خریدار شیشه دوجداره

خریدار شیشه دوجداره انتخاب شیشه دوجداره مناسب برای خانه شما یکی از بزرگترین ملاحظات است، بنابراین زمان مناسبی برای فکر کردن به انتخاب خود بگذارید. انتخاب شما از سبک دوجداره نه تنها باید با سلیقه شما مطابقت داشته باشد، بلکه باید با طراحی معماری خانه شما همخوانی داشته باشد. اما همچنین به این فکر کنید که آیا فقط برخی یا همه پنجره‌های شما باید باز شوند، گزینه‌های امنیتی و قفل، نوع مبلمان پنجره‌ای که ترجیح می‌دهید، یا حتی اگر می‌خواهید یک پنجره ثابت و با کیفیت داشته باشید.

علاوه بر شیشه دوجداره سفید uPVC، گزینه های رنگی زیادی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید. هر کدام می توانند ظاهری متمایز و کمی متفاوت از معمول به خانه شما ببخشند. اما برای خانه‌های جدیدتر یا مدرن‌تر، امکان انتخاب شیشه‌های دوجداره آلومینیومی نیز وجود دارد. در چندین سبک یکسان، درهای پاسیو بزرگتر و درهای دوتایی نیز وجود دارد که باید در نظر بگیرید تا واقعاً خانه خود را باز کنید و یک انتقال بدون درز از داخل به بیرون ایجاد کنید.

ممکن است بسیاری از شرکت‌های شیشه‌های دوجداره توسط دوستان یا خانواده‌ای که برای نظر شما ارزش قائل هستید به شما توصیه شود. این کار به شما در جستجوی تامین کننده شیشه دوجداره مناسب شروع می کند زیرا می توانید از خانه آنها دیدن کنید و نتایج نهایی را ببینید. استاندارد و کیفیت کار آنها را از نزدیک خواهید دید، بنابراین وقت خواهید داشت بررسی کنید.

آنها همچنین در مورد خدمات مراقبت پس از نصب به شما اطمینان می دهند. اما مراقبت های پس از آن، رضایت 100٪ از شیشه دوجداره شما را تضمین می کند.