شیشه دوجداره بزرگ ساده نشکن

شیشه دوجداره بزرگ یکی از پرمصرف ترین و رایج ترین انواع شیشه های موجود در بازار بوده که استقبال از خرید آن ها بسیار زیاد می باشد، مرکز عرضه شیشه و شیشه پاک کن اتوماتیک تمام تلاش خود را انجام می دهد تا بهترین و با کیفیت ترین این سری از محصولات را در خدمت شما عزیزان قرار دهد و در مواردی برای عمده آنها می پردازد.

شیشه دوجداره بزرگ ساده نشکن

خرید شیشه دوجداره

خرید شیشه دوجداره روش های بسیار زیادی وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید به خرید شیشه دوجداره و شیشه پاک کن خانگی بپردازید، اما به شما توصیه می‌شود که از طریق درگاه اینترنتی نسبت به خرید این سری محصولات اقدام نمایید که با این وجود می توانید ضمن صرفه جویی در زمان خود، محصول را در نازل ترین قیمت خریداری کنید.

شیشه دوجداره ساده

شیشه دوجداره ساده در حال حاضر ما دارای نمونه های متنوعی از انواع شیشه های دوجداره هستیم که استقبال از خرید هر کدام از آنها بسیار زیاد می باشد، نمونه ای از آنها شیشه پنجره دوجداره ساده میباشد، این نمونه شیشه از دو جداره شیشه فلوت ساده تشکیل شده است، پنجره دوجداره رنگی هم از یک جداره رنگ و یک جداره ساده تشکیل شده است.

نمونه دیگری از آنها شیشه دوجداره رفلکس میباشد، این نمونه شیشه از یک جداره ساده و یک جداره شیشه رفلکس ساخته شده که جداره روی شیشه رفلکس، باید به طرف بیرون قرار گیرد. شیشه های رفلکس از عبور نور شدید خورشید به شدت جلوگیری می‌کند، اما ایراد آنها این بوده که داخل ساختمان را تاریک کرده و در شب داخل ساختمان نمایان است. شیشه پنجره دوجداره سکوریت هم برای محله های پرخطر و پر تردد در نظر گرفته است، شیشه های سکوریت در هنگام شکستن کاملا خشک شده و باعث ایجاد تیکه های بزرگ و خطرناک شیشه نمی شود، شیشه های جانبی خودرو ها از نوع شیشه سکوریت است.

شیشه پنجره دوجداره لمینت هم نمونه دیگری از آن ها بود که معمولا در کارخانه تولید شیشه، ضخامت ۳ میلیمتر و یک لایه رزین در وسط آن تشکیل شده است. در موقع برخورد مانع سخت به آنها، خورد نمی ‌شود و تنها ترک برمیدارد، شیشه های جلو و عقب خودرو از نوع لمینت است.

مشخصات شیشه دوجداره

مشخصات شیشه دوجداره در سال‌های گذشته استفاده از انواع شیشه دوجداره در نمای ساختمان و دکوراسیون های داخلی بسیار مورد توجه طراحان و معماران قرار داشته است، شیشه ها می توانند نور محیط را تامین کنند و علاوه بر این سبب ارتباط بصری داخل ساختمان با محیط بیرون می خواهند شد، با این وجود جایگاه آنها بسیار عالی می باشد.

رنگ های متنوعی از شیشه در بازارهای داخلی و خارجی وجود دارد و به همین دلیل شیشه دوجداره نیز همچون شیشه های معمولی در رنگ های متنوع تولید میشود، در بین رنگ های تولید شده شیشه دوجداره دودی برای پنجره ها بسیار پر طرفدار می باشد، با داشتن شناخت صحیح از نور و انتخاب شیشه مناسب می توان بر زیبایی فضا، آرامش ساکنین و هزینه های سرمایش و گرمایش ساختمان تاثیر قابل توجهی گذاشت. در حال حاضر استفاده از شیشه های دوجداره به ویژه در نمای خارجی ساختمان بسیار مرسوم شده است.

از پرطرفدارترین انواع شیشه های دوجداره برای نمای ساختمان به پنجره می توانیم به شیشه دودی اشاره داشته باشیم، دو نوع شیشه تیره رنگ وجود دارد، شیشه های برنزی و شیشه های دودی که دو نمونه از پرکاربردترین شیشه های دوجداره برای پنجره ها هستند که معمولاً با یکدیگر اشتباه گرفته میشوند.

شیشه های دودی با شیشه های برنزی کاملاً متفاوت هستند، شیشه دو جداره دودی نوعی شیشه با رنگ متمایل به مشکی است، اما شیشه های برنزی رنگ متمایل به قهوه ای تیره میباشند، شیشه های دوجداره دودی و برنزی به دلیل رنگ تیره ای که دارند بیشتر در نمای ساختمان یا پنجره های رو به نما مورد استفاده قرار می گیرند، با این نمونه شیشه ها به راحتی نمی توان داخل ساختمان را مشاهده کرد، در استفاده از پنجره های دوجداره با شیشه دودی، مهمترین نکته به کاربری پنجره دوجداره مرغوب می شود.

در محیط های تجاری و مسکونی بهتر است که از شیشه های دوجداره ساده یا شفاف استفاده کنید، اما در محیط های اداری برای جلوگیری از دید داشتن داخل خانه و ورود نور کمتر در داخل ساختمان، اغلب باید از پنجره های دوجداره با شیشه های دودی یا رنگی استفاده داشت.

در مناطق جغرافیای سردسیر برای استفاده از حداکثر تابش نور خورشید و جذب گرما از شیشه های شفاف یا ساده دوجداره استفاده می کنند، اما در مناطق جغرافیایی گرم و کویری که تابش نور خورشید به صورت مستقیم و طولانی مدت است، برای جلوگیری از ایجاد گرمای فراوان، بهتر است به سراغ شیشه های دوجداره دودی رفت.

این شیشه ها بهترین گزینه برای ساختمان های منطقه گرمسیری می باشد، چرا که از میزان نفوذ نور خورشید به داخل ساختمان خواهد کاست، برقراری هماهنگی و هارمونی بین رنگ شیشه های دوجداره پنجره و معماری ساختمان اهمیت بسیار بالایی دارد، در ساختمان هایی که از ورق نقره کامپوزیت به عنوان نما استفاده شده است، اغلب از پنجره دوجداره با شیشه دودی استفاده می شود، همچنین در نماهایی که تلفیقی از چوب شیشه و آجر هستند، نصب پنجره دوجداره با شیشه دودی می‌تواند بسیار کاربردی و زیبا باشد.

همانطور که می دانید در شیشه های دوجداره معمولاً دو شیشه روی هم قرار می گیرند، برای تولید آنها ابتدا باید شیشه دودی را با اندازه یکسان برش داد، اگر این شیشه ها کاملاً و دقیقاً هم اندازه نباشند، هنگام نصب در داخل فریم تعبیه شده، به طور کامل در داخل پنجره دوجداره قرار نمی‌گیرد و عایق بندی آن ها کاملاً به هم می ریزد.

باید بگوییم که در تعیین ضخامت شیشه های دوجداره، ظرفیت پنجره دوجداره اهمیت بسیار بالایی دارد و هر پنجره دوجداره دارای قسمت مشخصی بوده که در درون آن شیشه دوجداره را قرار می دهند، بنابراین با توجه به قسمت مشخص شده در پنجره ضخامت شیشه دودی تعیین خواهد شد، در پروفیل های مختلف ابعاد قسمت مشخص شده برای نصب شیشه دوجداره دودی کاملاً متفاوت است، به عنوان مثال ابعاد شیار مخصوص نصب شیشه دوجداره در پروفیل آلومینیومی با پروفیل آلوود و پروفیل یو پی وی سی تفاوت دارد.

انواع شیشه های دوجداره دودی نمونه های متنوعی دارد که هر یک از انواع شیشه برای مکانی خاص مورد استفاده قرار می گیرد، استفاده درست و بجا از آن ها برای بهینه سازی مصرف انرژی و کاهش هزینه ها نقش موثری ایفا خواهد کرد، شیشه دوجداره رفلکس دودی از انواع شیشه های دوجداره بوده که سبب خلق مکانی زیبا خواهد شد، همچنین باعث تطبیق فضای پنجره دوجداره دودی با نمای ساختمان می شود. در این نمونه شیشه دوجداره معمولاً جداره رفلکس وظیفه بازتاب نور در جهت منبع نور را دارد.

از سایر ویژگی های شیشه دوجداره رفلکس دودی می توانیم به عدم دید داخل منزل در روز، کمک به زیبایی نمای ساختمان با سابقه انعکاس نور مستقیم خورشید و جلوگیری از ورود گرما در تابستان به داخل منزل اشاره داشته باشیم. شیشه دوجداره رفلکس دودی در کنار مزیت های بیان شده معایبی هم دارد، همچون کاهش نور و روشنایی منزل و تغییر رنگ دید ناظر.

شیشه دوجداره طرح دار دودی هم از زیباترین انواع شیشه ها بوده که می تواند فضای داخلی و نمای بیرونی خانه را بسیار دل انگیز کند، اگر کسی بخواهد از این شیشه ها طوری استفاده داشته باشد که فضای داخلی ساختمان دیده نشود، بهتر است از نوع شیشه طرح دار دودی و دوجداره بهره گیرد.

شیشه های استین گلس هم توسط هنرمندان ایتالیایی ساخته شد، معمولاً برای ساخت نقاشی های زیبایی همچون نقاشی ویترای مورد استفاده قرار می ‌گرفتند، اما رفته رفته طرح های آن با استقبال شدید از سوی مردم مواجه شد، این نمونه از پرفروش ترین شیشه های دکوراتیو در سطح جهان است این شیشه به طور کلی در چهار مرحله تولید می شود.

شیشه های دوجداره دودی سکوریت هم نمونه دیگری از پر استفاده ترین شیشه ها بوده که در برخی پروژه‌ها از آن استفاده می شود، سکوریت کردن شیشه سبب مقاومت بیش تر آن در برابر فشار و ضربه خواهد شد، برای آنکه فضای داخلی بیش از حد تاریک نشود، بهتر است هنگام ساخت شیشه دوجداره دودی یکی از شیشه ها را فلوت ساده انتخاب کرد، در صورتی که هنگام ساخت شیشه دوجداره سکوریت از دو شیشه دودی استفاده شود، نور خورشید حتی به صورت غیر مستقیم وارد فضای داخلی نخواهد شد و این فضا از روشنایی نور آفتاب بی بهره خواهد ماند.

کاربرد و مصارف شیشه دوجداره

کاربرد و مصارف شیشه دوجداره شیشه دوجداره سندبلاست دودی نمونه ای از شیشه ها بوده که در واقع شیشه های مات و مدرن هستند که بهترین جایگزین برای شیشه های مات قدیمی به حساب می آیند، برای ساخت شیشه های مات و دودی سندبلاست ساینده های معدنی همچون شن و ماسه را با شتاب بالا روی شیشه پرتاب می کنند، این کار سبب مات شدن شیشه خواهد شد. برای هک کردن لوگو و نام تجاری بسیار مناسب می باشد و به همین دلیل شرکت های مختلف تجاری از آن برای هر کردن نام تجاری خود استفاده می نمایند. به عنوان پارتیشن در جداسازی اتاق فضای اداری نیز کارایی آن بسیار زیاد می باشد.

شیشه های دوجداره لمینت دودی هم یکی دیگر از انواع شیشه های دوجداره بوده که ویژگی های خاصی دارد، مهمترین ویژگی این شیشه ها نشکن بودن آنها می باشد، شیشه های دوجداره لمینت دودی نیز همچون شیشه های دوجداره سکوریت دارای طرح های ریزی می باشد، اما در صورت وارد شدن ضربه شدید تنها ترک برمیدارد و شکسته نخواهد شد.

ششیشه های دوجداره دودی لمینتی ایمنی و مقاومت بسیار بالایی دارد و به دلیل ترکیبات خاص در خود کارایی آن بسیار زیاد می باشد، این شیشه ها مجموعه ای از دو یا چند شیشه و طلق پی وی بی بوده که سبب استحکام بسیار بالا و نشکن بودن آنها خواهد شد.

در حاضر ما شاهد انواع شیشه های دوجداره در ساختمان های نوساز و حتی ساختمان های قدیمی بازسازی شده ایم، با این وجود تولید شیشه های دوجداره در کنار شیشه های مختلف دکوراتیو در صنعت شیشه بسیار فراگیر شده است.

شرکت های مختلف برای تولید شیشه های دوجداره رنگی از جمله دودی، به صورت طرحدار و در ابعاد مختلف اقدام کردند. شیشه های دوجداره دکوراتیو و دودی در پنجره های با پروفیل دوجداره آلومینیومی و upvc قرار می گیرند، به این ترتیب بهتر است که رنگ شیشه دوجداره با رنگ پروفیل استفاده شده در ساختار پنجره دوجداره هماهنگی خوبی داشته باشد.

از متداول‌ترین انواع شیشه های دوجداره دکوراتیو می توانیم به شیشه دودی اشاره داشته باشیم این نمونه شیشه در همه کشورهایی که طراحی دکوراسیون داخلی صاحب سبکی دارند، مورد استفاده قرار می گیرد. شیشه های دوجداره دکوراتیو دارای نمونه های متنوعی بوده که از آنها می توانیم به شیشه دوجداره دکوراتیو رنگی، شیشه دوجداره دکوراتیو رفلکس، شیشه دوجداره دکوراتیو استنلس استیل و تیفانی اشاره داشته باشیم.

فروش ارزان شیشه دوجداره بزرگ

فروش ارزان شیشه دوجداره بزرگ با توجه به کارایی بالای انواع شیشه های دوجداره بزرگ، در حال حاضر مراکز عرضه تمام تلاش خود را انجام می ‌دهند که این نوع از شیشه ها را در ابعاد متنوع در اختیار مشتریان خود قرار دهند، مراکز فروش ارزان شیشه دوجداره بزرگ با کیفیت ترین این سری از محصولات را در اختیار مشتریان خود در اقصی نقاط کشور قرار می دهد.

کارخانه شیشه دوجداره بزرگ

کارخانه شیشه دوجداره بزرگ کارخانه شیشه دوجداره بزرگ، بهترین و باکیفیت ترین این سری از محصولات را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد، شما می توانید با ثبت سفارش کارخانه های شیشه های دوجداره این سری از محصولات در اسرع وقت در تعداد دلخواه خود تهیه کنید.

شیشه دوجداره رفلکس نقره ای

شیشه دوجداره رفلکس نقره ای برای اینکه بتوانید کیفیت شیشه های دوجداره رفلکس نقره ای را در بالاترین سطح خود حفظ کنید، باید همواره به نکاتی در زمینه نگهداری از آنها توجه داشته باشید، برداشتن فیلم حفاظتی از کلیه ی سطوح پس از نصب و تمیز کاری سطوح با پارچه نم دار بسیار ضروری است‌.

با توجه به اینکه سطح خارجی در معرض غبار و دود و آلودگی‌های جوی باشد، ضروری است که در صورت مشاهده آلودگی، سطوح آلوده تمیز شود تا از چسبیده شدن مواد آلاینده به سطوح و مشکل تمیزکاری جلوگیری شود، کلیه اجزای درب و پنجره دوجداره برای باز و بسته شدن تعبیه شده ‌اند، باید حداقل یکبار در ماه باز بینی شود تا از خوردگی یا سفت شدن به دلیل راکد بودن آن ها جلوگیری شود.

همچنین لازم است که سالی یکبار یراق آلات متحرک با روغن غیر اسیدی روانکاری شود، اگر کارهای تعمیراتی از قبیل بنایی نقاشی و لوله کشی در اطراف درب و پنجره های نصب شده انجام شود، لازم است که سطوح در و پنجره کاملا پوشانده شود.

در مواردی که روغن یا لکه شیمیایی و استون در و پنجره باشد، از شوینده‌ های ملایمی برای رفع آن‌ها استفاده می‌شود، نوارهای درزبندی باید حداقل سالی یک بار تمیز کاری شده و با روغن مخصوص برای جلوگیری از خشک شدن و شکنندگی آن روغن کاری شوند، از مواد شیمیایی اسیدی برای تمیز کردن نوار درزبندی استفاده نکنید.