شیشه دوجداره اصفهان کلاسیک فلوت

شیشه دوجداره اصفهان میزان تولید بالایی دارد چرا که تقاضا برای آن در بازار بسیار بالا است. لازم به ذکر است بدانید انواع شیشه دوجداره شامل ساده از دوجداره شیشه فلوت ساده و شیشه پاک کن اتوماتیک تشکیل‌ شده است و شیشه دوجداره رنگی نیز از یک جداره رنگی و یک جداره ساده تشکیل ‌شده است.

از این رو انواع شیشه دوجداره اصفهان نوع کلاسیک فلوت و شیشه پاک کن خانگی بسیار محبوب و پرفروش می باشد. برای خرید با قیمت ارزان تر از بازار می توانید با بخش فروش ما در ارتباط باشید.

شیشه دوجداره اصفهان کلاسیک فلوت

شیشه دوجداره رنگی

شیشه دوجداره رنگی شیشه دو جداره که برای پنجره دوجداره مورد استفاده قرار می گیرد در بازار دارای انواع مختلفی می باشد که هر کدام از آن ها با توجه به خاصیتی که دارند می توانند برای یک مکان خاص مورد استفاده قرار بگیرند. قیمت پنجره دوجداره می تواند تحت تاثیر این شیشه ها نیز قرار بگیرد و به عنوان یک فاکتور مهم نیز می تواند روی لیست قیمت تاثیر گذار باشد. ما در ادامه قصد داریم به صورت کامل در مورد شیشه دوجداره رنگی مطالبی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

یکی از انواع شیشه دوجداره، شیشه رنگی می باشد این شیشه ها که از اسمشان نیز مشخص است رنگی هستند و برای اهداف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند که یکی از دلایل می تواند زیبایی باشد. شیشه رنگی دوجداره در رنگ های مختلفی در بازار موجود می باشد و شما با در نظر گرفتن سلیقه خود می توانید رنگ دلخواه خود را سفارش دهید. این شیشه ها معمولا در پنجره دوجداره به صورت یک شیشه رنگی در کنار یک شیشه ساده مورد استفاده قرار می گیرند.

این شیشه ها در مقایسه با شیشه های معمولی بخش بیشتری از نور را جذب و می کنند و قسمت کمتری را از خود عبور می دهند و در شیشه های چند جداره از یک جداره رنگی و یک جداره ساده تشکیل شده اند و می تواند بنا بر سلیقه و کاربرد مورد نظر مشتریان در رنگ های مختلف ارائه شود.

این نوع شیشه ها نیز به صورت معمولی هیچ گونه خاصیت استحکامی نداشته و فقط براساس رنگ مورد استفاده می تواند بر میزان نور ورودی تأثیر گذار باشد. این نوع شیشه ها می تواند در طراحی پنجره های دوجداره با طرح های کلاسیک کاربرد فراوان داشته باشد و رنگ بندی های مختلف آن در یک پنجره و طرح به کار رود.

شیشه دوجداره در خیام

شیشه دوجداره در خیام شیشه دو جداره در خیام انواع مختلفی دارد که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم:

  • شیشه ساده یا شیشه فلوت: اولین شیشه دوجداره که در بحث ما در مورد شیشه ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت شیشه ساده یا شیشه فلوت می باشد. این شیشه ها برخلاف شیشه های دیگر همانگونه که از کوره بیرون می آیند مورد استفاده قرار میگیرند شما می توانید این شیشه ها را در بیشتر پنجره های دوجداره مشاهده نمایید . اندازه این شیشه ها در بازار از 2 میل تا 20 میل موجود می باشد که معمولا از میل های 4 و 8 بیشتر استفاده می شود. فرآیند تولید شیشه ساده بسیار راحت و سریع بود و معمولا به خاطر اینکه فرایندی برای بهتر شدن شیشه شکل نمی گیرد معمولا این شیشه ها از شیشه های دیگر ضعیف تر می باشند.
  • شیشه دوجداره لمینت: نیز یکی دیگر از انواع شیشه های دو جداره می باشد که در پنجره های دوجداره مورد استفاده قرار می گیرند. این شیشه ها نیز همانند شیشه دوجداره سکوریت دارای امنیت بالاتری نسبت به فشار و ضربه می باشد این شیشه ها از دو شیشه، که در وسط آن ها از یک ماده نرم و ژله ای که در اصطلاح pvb نامیده می شود تولید می شوند. مهم ترین نکته در این شیشه ها این است که این شیشه ها در هنگام خورد شدن حداقل خورد شیشه ها را پخش می کنند چرا که در هنگام شکستن و خورد شدن ماده موجود ژله مانند این نکته ها را نگه دارد.
  • شیشه دوجداره رفلکس: جزء شیشه هایی می باشد که در بازار دارای تقاضای زیادی می باشند . این شیشه ها با آلیاژ و فلزاتی ایجاد می شوند که می توانند روی ویژگی های شیشه تاثیر بگذارند. این شیشه ها به گونه ای ساخته شده اند که می تواند تا حد زیادی نور را منعکس کنند . لازم است بدانید شیشه رفلکس تنها در پنجره ها مورد استفاده قرار نمی گیرند و شما می توانید این شیشه ها را در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار دهید.
  • شیشه دوجداره مشجر: این شیشه ها دارای طرح های مختلفی روی شیشه است معمولا مورد استفاده این شیشه ها در مکان هایی است که فرد می خواهد نور کافی به داخل ساختمان برسد اما محیط داخل قابل رویت از بیرون نباشد . شیشه دوجداره مشجر در طرح ها و میل های مختلفی در بازار موجود می باشد و معمولا دارای مقاومت بالایی نیز می باشند.

شیشه دوجداره شهرکرد

شیشه دوجداره شهرکرد انواع شیشه دوجداره شهرکرد در نمای ساختمان و دکوراسیون ‌های داخلی بسیار مورد توجه طراحان و معماران قرار دارد. شیشه‌ ها می توانند علاوه بر تامین نور محیط، باعث ارتباط بصری داخل ساختمان با محیط بیرونی شوند. شیشه های دوجداره با رنگ ‌های متنوعی از شیشه‌ در بازار وجود دارد که در بین رنگ ‌های تولید شده، شیشه دوجداره دودی برای پنجره‌ ها بسیار پرطرفدار است. در برخی فضاها بهتر است از شیشه های دوجداره ساده یا شفاف استفاده کرد، اما در سایر فضاها که نیاز به رعایت حریم خصوصی است، برای جلوگیری از دید داشتن و ورود نور کمتر در داخل ساختمان، از شیشه دودی یا رنگی استفاده شود. شیشه دوجداره سکوریت و لمینت نیز انواع دیگر شیشه دوجداره هستند که برای فضا‌های پرتردد کاربرد دارد. شیشه دوجداره لمینیت هم در نمای ساختمان یا برج مصرف می شود. در ادامه به انواع محبوب ترین شیشه های دوجداره شهرکرد اشاره شده است:

شیشه دوجداره دکوراتیو:

  • شیشه دوجداره دکوراتیو دارای مدل ‌های مختلف، طرح‌ ها و نقش های گوناگون و زیبایی است و بیشتر با رنگ ‌های سفید و طلایی ارائه می شود.
  • برای داشتن سبک معماری و دکوراسیون داخلی مدرن یا کلاسیک می توان به اجرای انواع طرح و شکل ‌های هندسی پرداخت و فضایی چشمگیر و شیک ایجاد کرد.
  • شیشه دکوراتیو دوجداره کاربردهای زیادی دارد و در تولید و ساخت انواع مختلفی از پنجره ها، درب های ورودی و خروجی یا حتی کابینت های آشپزخانه استفاده می شود.
  • شیشه دکوراتیو دوجداره با تلفیقی از معماری سنتی و کلاسیک فضای خاص و منحصر به فردی را در خانه یا محل کار خلق می کند.
  • طرح دلخواه با این نوع شیشه شما را نگران نظافت و گرد و غبار داخل آن نکند، طرح و نقش مورد نظر خود را سفارش داده و از هنرنمایی دکوراتورها بهره ببرید.

شیشه دوجداره تزیینی:

  • انواع شیشه دوجداره تزیینی یا جورجین در زیبایی ساختمان های ویلایی، معماری های خاص و ساختمان های بلند بسیار تاثیر دارد و شامل متریال و ظاهری متنوع است.
  • ساخت این نوع شیشه با قرار دادن شبکه های تزیینی بین دو شیشه انجام می شود و تنها در حالت شیشه دوجداره ساخته می شود و به صورت شیشه تک جداره یا سه جداره قابل استفاده نیست.
  • در تمامی بازشو ها و چارچوب هایی که امکان جای گذاری شیشه وجود دارد می توان از شیشه دوجداره تزیینی استفاده کرد. از جمله درب و پنجره هایUPVC ، پنجره آلومینیوم ترمال بریک، پنجره های آهنی یا چوبی.
  • کاربرد این نوع شیشه در درب های کابینت، درب های ورودی ساختمان، تعویض پنجره های قدیمی و تبدیل به پنجره های مدرن دوجداره بسیار رایج است.
  • در تولید شیشه تزیینی بهتر است از شیشه های بدون رنگ و ساده استفاده شود تا زیبایی شبکه های تزیینی بین دو شیشه کاملا پیدا باشد.
  • تنوع رنگ و شکل، عمر طولانی و عدم نیاز به نظافت از مزایای این نوع شیشه است.

شیشه دوجداره کاشان

شیشه دوجداره کاشان سیستم شیشه دوجداره کاشان شامل دو لایه شیشه می باشد که به طور موازی در فواصل مساوی از یکدیگر قرار گرفته و توسط اسپیسر (جدا کننده) در دور تادور آن، از هم جدا شده اند. در فضای بین شیشه ها هوا یا گازهای خاص بدون رطوبت (آرگون یا کریپتون) با فشاری تقریباً مساوی با هوای بیرون وجود دارد. در شیشه های دو جداره غالباً از اسپیسرهای آلومینیمی استفاده می شود.

اسپیسر را با ماده رطوبت گیر پر می کنند که این ماده سبب جذب رطوبت هوای مابین دو شیشه می گردد و توسط مواد درزگیر مناسب، کاملاً آب بندی شده است. در صورت استفاده از شیشه دو جداره و پنجره های عایق می توان در ازای هر متر مربع شیشه دو جداره به میزان ۴۰ متر مکعب گاز در سال صرفه جویی کرد. با استفاده از شیشه دوجداره در نمای ساحتمان علاوه بر کاهش مصرف انرژی و سر و صدا، محیط زیست پاکیزه تری نیز خواهیم داشت.

ویژگی های شیشه دوجداره:

  • ایمنی بالا نسبت به نمونه تک جداره ( بخصوص در نمونه سکوریت که نمونه نشکن است)
  • جلوگیری از نفوذ گرد و غبار
  • عایق صوتی تا ۳۰ دسی بل
  • عایق رطوبتی عایق حرارتی
  • کاهش مصرف انرژی تا ۴۵ درصد
  • جلوگیری از نم زدگی
  • ضد اشعه UV (در نمونه پوشش دار یا لمینت)

شيشه دوجداره نوين نماي اصفهان

شيشه دوجداره نوين نماي اصفهان یکی از مشکلات همیشگی مشتریان انتخاب نوع شیشه بر اساس شرایط خاص ساختمانی مثل میزان نور ورودی زیاد به محل کار یا خانه و زاویه تابش نور خورشید، ایمنی شیشه ها و کنترل آن ها می باشد، از این رو در ادامه مطلب به معرفی انواع شیشه دوجداره نوین نمای اصفهان پرداخته می شود تا بتوانید انتخابی صحیح نسبت به کنترل مشکلات ساختمانی مربوط به شیشه ها داشته باشید.

شیشه ساده: این نوع شیشه ها تحت عنوان فلوت ساده یا معمولی می باشند که هیچ گونه تاثیری بر کاهش نور و یا حالت آیینه ای نداشته و کاملا ساده و فاقد هر گونه مواد افزایش دهنده استحکام و خاصیت نشکن می باشند.

شیشه های رنگی: این نوع شیشه ها در رنگ های مختلف تولید می شوند و بر اساس رنگی که دارند می توانند بر میزان نور ورودی تأثیر بسزایی بگذارند.

شیشه های سند بلاست: در واقع شیشه های سندبلاست با لایه برداری از روی سطح شیشه به وسیله اسپری شن نرم تولید می شوند. لایه برداری از روی شیشه موجب مات شدن شیشه می شود. شیشه های سند پلاست در طرح های مختلف تولید می شوند و برای ورودی ساختمان ها، جداره های شیشه ای جدا کننده و فضاهایی که نیاز به شیشه های طرح دار دارند مناسب می باشد.

تفاوت شیشه سکوریت و دوجداره

تفاوت شیشه سکوریت و دوجداره از جمله تفاوت های شیشه های سکوریت و دوجداره باید به این موارد اشاره کرد:

  1. شیشه های سکوریت در برابر عبور صدا عایق نیستند اما دوجداره قابلیت کاهش صدای محیط بیرون را دارند.
  2. شیشه های سکوریت تبادل دمای بالایی با محیط خود دارند اما یکی از ویژگی های مهم شیشه های دوجداره عایق بودن در برابر اختلاف دما است.
  3. امنیت سکوریت ها متوسط است اما با توجه به دو لایه بودن و استفاده از پروفیل، شیشه های دوجداری امنیتی نسبتا بهتر دارند.
  4. یکی دیگر از تفاوت های دوجداره ها و سکوریت ها مقاومت بسیار زیاد دوجداره ها در برابر عبور پرتو های مضر مضر اشعه یو وی است.
  5. برای تغییر در ابعاد شیشه های سکوریت به ابزارآلات خاصی نیازمند هستید اما دوجداره ها پس از ساخت قابل تغییر نیستند، مگر اینکه برش خورده و در پروفیل دیگری نصب شوند.
  6. قیمت شیشه سکوریت از شیشه های معمولی بسیار بیشتر است. شیشه های دوجداره نیز قیمت بالایی دارند. اما تفاوت قیمت آنها نسبت به یکدیگر آنچنان زیاد نیست.
  7. شیشه های دوجداره معمولا وزن زیادی دارند اما وزن سکوریت ها متوسط و معمولی است.

شیشه دو جداره ترمال بریک

شیشه دو جداره ترمال بریک شیشه دوجداره ترمال بریک یک انتخاب بسیار مناسب برای بهینه‌سازی انرژی در تمام ساختمان های مسکونی و تجاری است. استفاده از شیشه های ترمال بریک علاوه بر کمک به حفظ طبیعت هزینه های ناشی از مصرف سوخت را نیز کاهش می دهد. ترمال بریک یا همان شکست حرارتی قطعه ای از مواد نارسانا با انتقال حرارتی کم است که بین دو قسمت داخلی و خارجی فریم آلومینیومی قرار می گیرد . این قطعه جریان انتقال انرژی حرارتی بین مواد رسانا را کاهش داده یا از آن جلوگیری می کند .

همچنین خرید شیشه ترمال بریک یک راه حل مناسب برای حفظ گرمایش تولید شده در خانه ها است. واژه Thermal break در واقع یک واژه انگلیسی به معنای شکست حرارتی می باشد. در واقع در پنجره های ترمال بریک برای جلوگیری از انتقال حرارت و هدر رفت انرژی از یک شکست حرارتی استفاده می شود. این شکست حرارتی چرخه انتقال حرارت را قطع می کند.

پنجره های ترمال بریک اغلب در مقایسه با پنجره های بدون ترمال بریک دارای عملکرد بالاتری از لحاظ حرارتی و همچنین با فریم های باریک تر هستند. معمولا یک ماده با قابلیت رسانایی حرارتی کم ، مانند پلیمر به عنوان مانع بین دو ماده رسانا استفاده می شود. مواد پلیمری مقاومت بالایی در برابر انتقال حرارت دارند و می توانند تا 500 برابر بهتر از آلومینیوم عایق بندی کنند. پروفیل های حرارتی شکست مقدار Uf بسیار کمتری دارند و در نتیجه حرارت کمتری منتقل می شود.