شلوار جین زنانه ال سی وایکیکی مناسب ترین لباس برای عروسی

چرخه جدید شلوار جین زنانه ال سی وایکیکی که در قلب همه گیری شروع شد، هیچ نشانه ای از کند شدن را نشان نمی دهد. در سرتاسر جهان، جین‌های زنانه در واکنش به تغییرات اجتماعی بی‌شمار گشاد شده‌اند.

انزوای یک ساله که لباس‌های آرام را جذاب‌تر می‌کرد، یک بیماری همه‌گیر جهانی که مصرف‌کنندگان را بر آن داشت تا به استایل‌های جین قدیمی (و اغلب گشادتر) روی بیاورند.

حرکت مثبت بدن برای جشن گرفتن لباس های متناسب با بدن، در مقابل بدن هایی که لباس های متناسب دارند. با وجود این تغییر، شلوار جین تنگ همچنان پرفروش ترین محصول است.

اما برای کسانی که به دنبال گسترش افق های خود و معرفی جین های گشادتر در سال جاری هستند، Rivet پنج لباس اصلی را گردآوری کرده است که باید ظاهر شوند.

طرفداران وفادار شلوار جین لاغر می توانند برای انتقال آسان به لباس های گشادتر به سبک سیگار نگاه کنند. اگرچه در ران‌ها راحت است، اما منعکس کننده تناسب یک جین لاغر است.

اما شلوار جین سیگاری به شکل باریکی در زانو گشاد می‌شود. شلوار جین یکی از لوازم اصلی برندهایی مانند Everlane، AG و Frame است.

احتمالاً به دلیل توانایی آن در طولانی‌تر کردن ظاهر ساق پا بدون افزایش حجم بهترین انتخاب در میان انبوه مدل‌های سوپر، شلوار جین سیگاری به بهترین وجه با یک تی‌شرت و کفش‌های کتانی سفید معمولی ست می‌شود.

تا ظاهری بدون دردسر داشته باشد. لباس‌های صاف بهترین انتخاب در بین ستاره‌های TikTok و Gen Zers هستند. محبوبیت روزافزون شلوار جین راسته حتی الهام بخش Levi’s برای به روز رسانی 501 خود با یک تنه شلوار در ماه دسامبر شد.

Levi’s 501 90s تناسب راحت تری را از طریق صندلی و پا ارائه می دهد و درست زیر کمر قرار می گیرد. با یک تانک و یک ژاکت بمب افکن برای یک شب بیرونی آرام ست کنید.