شلنگ پلاستیکی دستشویی را می توان برای تعمییر کشتی باربری استفاده کرد

خط عرضه شلنگ پلاستیکی دستشویی موجود را با خود به یک فروشگاه سخت افزار یا مرکز خانه ببرید. به بخش لوله کشی بروید و یک شلنگ بافته شده از جنس استنلس استیل که طول آن نزدیک است انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که لوله کش ها و صاحبان خانه معمولاً یک خط بلندتر را انتخاب می کنند و آن را با یک حلقه ملایم نصب می کنند، بنابراین اگر طولانی تر از لوله اصلی است نگران نباشید.

انتهای آن را به دقت بررسی کنید تا مطمئن شوید که اندازه آنها با انتهای خط عرضه قدیمی شما برابر است. انتهای بزرگ را به نوک شیر پرکننده مخزن توالت که از پایین مخزن امتداد دارد وصل کنید.

مهره پلاستیکی را با دست محکم کنید و آن را بیش از حد سفت نکنید وگرنه ممکن است مخزن چینی را بشکنید. در مرحله بعد، انتهای کوچک را به نوک پستان در شیر توقف زاویه متصل کنید

. مهره را با دست سفت کنید، سپس از آچار خود استفاده کنید تا اتصال را کمی بیشتر سفت کنید هیچ وقت بیشتر از یک ربع دور دست را محکم نکنید.

منبع آب را روشن کنید و نشتی در دو انتهای خط را بررسی کنید. اگر متوجه چکه شدید، مهره را در انتهای آن محکم ببندید تا اتصال را ببندید، مراقب باشید بیش از حد سفت نشود.

سپس لوله را خشک کنید، توالت را بشویید و دوباره چک کنید تا نشتی نداشته باشد. از یک آچار هلالی یا آچار با انتهای باز استفاده کنید تا اتصالات را از شیر تغذیه باز کنید و آن را در خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید.

درب مخزن توالت را بردارید و آن را در مکانی امن قرار دهید که نتواند سقوط کند یا بشکند. سپس توالت را بشویید تا بیشتر آب از مخزن توالت خارج شود.

از یک فنجان استفاده کنید تا تا حد امکان آب باقیمانده را از مخزن خارج کنید. حتی ممکن است از یک اسفنج برای خیساندن آب باقیمانده استفاده کنید.