سویا برزیل بندر امام را می توان برای پخت نان استفاده کرد

با توجه به حجم تحقیقات، تفسیر ادبیات سویا برزیل بندر امام برای متخصصان سلامت به طور قابل درک چالش برانگیز است، وظیفه ای که با نتایج بسیار متفاوت از مطالعات آزمایشگاهی و حیوانات ترکیب می شود.

با این حال، این نوع مطالعات مربوط به درک اثرات سویا در انسان است. بدیهی است که شرایط in vitro پیچیدگی موجودات زنده اعم از انسان و غیره را تکرار نمی کند.

همچنین، بر حسب ضرورت، این مطالعات معمولاً اثرات ترکیبات جدا شده را بررسی می‌کنند، که ممکن است کاملاً متفاوت از تأثیراتی باشد که این ترکیبات در محیط طبیعی خود بررسی می‌شوند.

علاوه بر این، تأثیر بیولوژیکی یک ماده غذایی می تواند تحت تأثیر حضور مواد دیگر قرار گیرد مطالعات روی موش‌ها و موش‌ها به دلیل تفاوت‌های فیزیولوژیکی و تشریحی زیادی بین جوندگان و انسان‌ها، اغلب ارزش محدودی برای پیش‌بینی اثرات در انسان دارند.

در مورد سویا، یک هشدار اضافی وجود دارد. اکثر حیوانات، از جمله جوندگان و پستانداران غیر انسانی، ایزوفلاون ها را بسیار متفاوت از انسان متابولیزه می کنند.

بنابراین، هدف این بررسی، ارائه خلاصه‌ای از درک کنونی از اثرات سلامتی غذاهای سویا در مناطق اصلی تحت بررسی است که عمدتاً بر اساس تحقیقات بالینی و اپیدمیولوژیک است.

اطلاعات پس زمینه در مورد محتوای مواد مغذی و ایزوفلاون ها، دسته ای از ترکیبات موجود در سویا که به طور گسترده مورد بررسی قرار گرفته است.

نیز ارائه شده است.دانه سویا نه تنها به دلیل محتوای پروتئین کل آن، بلکه کیفیت پروتئین سویا که بالاتر از سایر پروتئین های گیاهی و مشابه پروتئین حیوانی است، قابل توجه است.

نمرات اسید آمینه اصلاح شده قابلیت هضم پروتئین (PDCAAS) برای پروتئین سویا از 0.9 تا 1.0 بسته به غذای سویای خاص مورد نظر است.