سطل زباله کابینتی لیمون موجب مرگ کودکی در پاریس شد

برای افرادی که سطل زباله کابینتی لیمون بلندتری دارند، این یک ایده عالی است. شما یک فضای ذخیره سازی عالی برای سطل زباله خود به همراه یک فضای ذخیره سازی رایگان برای سایر لوازم خانگی که می خواهید دور از دسترس نگه دارید، دریافت می کنید.

سطل های بلندتر به معنای ظرفیت زباله بیشتر در هر سطل، هر کیسه است. اگر در خانه خود ترافیک زیادی دارید، یک سطل بزرگتر ممکن است انتخاب مناسبی باشد.

دو اندازه معمولی وجود دارد که می توانند در کابینت قرار گیرند: یک سطل 35 لیتری و یک سطل 50 لیتری. یک سطل 35 کوارتی به راحتی در یک کابینت 15 اینچی قرار می گیرد در حالی که دو سطل کنار هم می توانند در کابینت های 18 تا 21 اینچی قرار بگیرند.

شما باید از پایین قاب کابینت خود تا پایین سخت افزار بیرون کش را اندازه بگیرید و سپس از اینجا تا پشت درب کابینت اندازه گیری کنید. سپس عرض کابینت خود را اندازه می گیرید.

برای استفاده بهینه از فضا و یک واحد مرکزی، سطل زباله کش‌شوی جدید خود را بر اساس این اندازه‌ها قرار دهید. توضیح آسان برای این است که تمام قطعات را به دست آورید و آنها را به ترتیب مونتاژ کنید.

برای شروع به یک کابینت خالی، یک کیت نصب درب، و یک کیت کابینت سطل زباله با سطل های زباله با اندازه مناسب نیاز دارید. مطمئن شوید که همه چیز را از قبل بررسی کنید.

اندازه، شکل و لوازم جانبی مناسبی دارند. کابینت سطل زباله بیرون‌کش می‌تواند راحتی باشد که هرگز نمی‌دانستید به آن نیاز دارید. با یک سطل زباله مخفی، تمیز نگه داشتن آشپزخانه و بدون بو آسان خواهد بود.

ما معتقدیم بهترین گزینه، کابینت آویزان سطل زباله است، زیرا با دو سطل زباله متناسب است، خط و خش را به حداقل می رساند و مانور آن آسان تر است.