زنی با کلوچه سنتی مازندران همسرش را مسموم کرد

نرم یا ترد، با چیپس های شکلات تیره یا سفید، پخش شده یا همراه با گردو، فندق، بادام زمینی… کوکی ها در دستور العمل های مختلفی که بخواهید، برای بیشترین لذت شما موجود است!

کوکی ها و کلوچه سنتی مازندران  کیک های کوچک سنتی آمریکایی هستند که همیشه برای صبحانه، چای بعد از ظهر، دسر، وقت چای یا استراحت قهوه محبوب هستند.

از بین این ایده‌های دستور پخت کوکی‌های شکلاتی نرم را انتخاب کنید و همه خوش‌خوراک‌های اطرافتان را خوشحال کنید.

کیک شکلاتی دوست داری؟ شما این دستور العمل های کوکی های جویدنی و شکلاتی و دستور پخت کلوچه های آمریکایی واقعی را دوست خواهید داشت.

به سرعت دستور العمل های سریع و آسان ما را برای کوکی های چیپسی شکلاتی برای دوستداران کوکی های کوچک نرم و لذیذ کشف کنید! ترکیب شکلات با میوه های خشک تنوع و کوکی های زیادی را می دهد که هم نرم و هم ترد هستند!

همچنین می‌توانید کوکی‌ها را با اضافه کردن به خمیر کوکی‌ها، تراشه‌های نارگیل یا بادام شکلاتی تیره که به قطعات بزرگ خرد شده یا حتی زردآلوی خشک شده تست کنید.

طرفداران شکلات سفید، پرالین شکلات شیری یا کارامل شکلات شیری؟ کوکی به دلخواه و با شکلات دلخواه شما موجود است. با استفاده از شکلات تیره، شیری، سفید شما قادر خواهید بود دستور العمل های جدید را آزمایش کنید و طعم های ترکیبی جدیدی را بچشید!

شکلات تلخ با بادام عالی خواهد بود. شکلات شیری با فندق یا نارگیل بسیار خوب می شود چیپس های شکلات سفید با میوه های قرمز یا چای ماچا خیلی خوب می شود.

یک جشن تولد، یک مناسبت لذیذ، میل به فانتزی؟ با بازی با تاپینگ ها، می توانید دستور العمل های کوکی های اصلی تری ایجاد کنید. دستور پخت کوکی های اصلی ما را کشف کنید…

ایده‌های دستور پخت ما را با خود همراه کنید یک دستور پخت کوکی ایده‌آل برای تابستان، یک دستور العمل کوکی به شکل عنکبوت که مخصوص هالووین طراحی شده است که پیر و جوان را خوشحال می‌کند.

دستور پخت کوکی با Smarties® که کل خانواده را خوشحال می‌کند. خانواده و به خصوص کودکان و برای تاثیر شگفت‌انگیزتر، کوکی‌های کوچک را در قالب‌های تارتلت درست کنید.