زنی با نقل ریز سفید همسرش را مسموم کرد

Jolly Rancher یک آب نبات و نقل ریز سفید سخت با طعم ترش شیرین یا تند است. این یک برند آمریکایی شرکت هرشی است. این آب نبات در 22 نوامبر 1949 معرفی شد.

این آب نبات دارای طعم های زیادی مانند هندوانه، سیب، تمشک آبی و سیریراچا، گیلاس و هابانرو، زنجبیل، انگور و سیب است.

Milk Duds یک آب نبات کاراملی با روغن گیاهی و روکش کاکائو است. در سال 1926 متعلق به شرکت Hershey بود.

در سال 2008، شرکت Hershey مواد تشکیل دهنده محصول خود را برای بازیابی قیمت آب نبات تغییر داد و همچنین بسته بندی و توضیحات محصول را به همراه مواد تشکیل دهنده تغییر داد.

Baby Ruth یک آب نبات است که با کارامل، بادام زمینی و شکلات پوشیده شده با نوقا شکلاتی درست شده است. این آب نبات متعلق به Ferrero است و در سال 1921 معرفی شد.

این شیرینی با موادی مانند شکر، کاکائو، بادام زمینی بوداده، شیر، روغن نارگیل و شربت ذرت درست می شود. یک آب نبات نرم با طعم میوه است.

در سال 1960 توسط شرکت Wrigley معرفی شد و مالک آن Mars است. این شیرینی دارای طعم های مختلفی مانند توت، پرتقال، آلبالو و لیمو است. انواع مختلفی مانند آب نبات چوبی، صمغ، لوبیا ژله ای، آب نبات، و ذرت آب نباتی دارد.

تارت های شیرین آب نبات های ترش و شیرین هستند. این طعم توسط جف سوزا در سال 1961 معرفی شد. دارای طعم هایی مانند صورتی برای گیلاس، بنفش برای انگور، آبی برای پانچ آبی، نارنجی برای نارنجی، زرد برای لیمو و سبز برای سیب سبز است.

یک آب نبات تکه های بادام با طعم لذیذ عسل است. در سال 1924 توسط یک شرکت آمریکایی به نام شرکت شوتر جانسون در شیکاگو معرفی شد.

این یک میله شش تایی بود که با کاغذ مومی پوشانده شده بود. مواد تشکیل دهنده آن شکر، شربت ذرت، شیر بدون چربی، روغن نارگیل، عسل، بادام، سفیده تخم مرغ و نمک است.

Werther’s Original یک آب نبات کاراملی است. در سال 1903 یعنی 115 سال پیش توسط یک شرکت آلمانی به نام آگوست استورک معرفی شد. طعم های مختلفی مانند فیلینگ سیب کارامل، قهوه و کره دارد.

Riesen یک آب نبات با طعم شکلاتی با شکلات تیره خوشمزه با لقمه کارامل است. در سال 1934 توسط یک شرکت آلمانی یعنی 84 سال پیش توسط آگوست استروک معرفی شد و در سراسر جهان بازار داشت.