زنی با لباس ژیمناستیک پسرانه بچه گانه برای کودکش لباس دوخت

ژیمناستیک به عنوان یک ورزش بیش از دو هزار سال است که وجود دارد. ژیمناستیک می‌تواند ریشه‌های خود را تا یونان باستان ردیابی کند و از اولین بازی‌های مدرن در سال 1896 در المپیک گنجانده شده است.

در واقع، در آن زمان، همه شرکت‌کنندگان مرد بودند و در رویدادهایی مانند میله‌های موازی و میله‌های بلند با هم رقابت می‌کردند، اگرچه صعود طناب در آن زمان یک رویداد بود.

یونانیان باستان ژیمناستیک و لباس ژیمناستیک پسرانه بچه گانه را به عنوان راهی برای آماده شدن برای جنگ تمرین می کردند. برای آماده سازی مردان جوان یونانی از فعالیت هایی مانند دویدن و پریدن همراه با پرتاب دیسک و کشتی استفاده می شد.

بر اساس تصاویری که در گلدان‌های سفالی باستانی دیده می‌شود، اینها شامل کشتی و طاق‌بازی روی گاو نر می‌شد. در واقع، اصطلاح ژیمناستیک از کلمه یونانی باستان gumnos گرفته شده است که به معنای واقعی کلمه برهنه ترجمه می شود.

بسیاری از مسابقات پایه ژیمناستیک قبل از معرفی ژیمنازین توسط یونانیان به شکلی انجام می شد که به معنای واقعی کلمه به تمرین برهنه ترجمه می شود.

آمادگی جسمانی در آن زمان یک ویژگی بسیار ارزشمند بود و هم مردان و هم زنان در تمرینات ژیمناستیک شدید شرکت می کردند.

رومی ها پس از فتح یونان، این فعالیت ها را به ورزش رسمی تری تبدیل کردند و از سالن های بدنسازی برای آماده سازی بدنی لژیون های خود برای جنگ استفاده کردند.

در پایان قرن نوزدهم، ژیمناستیک مردان به اندازه‌ای محبوب بود که در اولین بازی‌های المپیک مدرن برگزار شد که در سال 1896 برگزار شد. Coubertin و شامل رویدادهایی مانند طناب نوردی و باشگاه گردانی بود.