رنگهای ساختمانی بدون بو از بیماری سرماخوردگی جلوگیری می کنند

با وجود مزایای بی شماری که دارند، معایب قابل توجهی نیز دارند. رنگ روغن و رنگهای ساختمانی بدون بو در محیط های مرطوب به خوبی عمل نمی کند و مدت زمان بیشتری طول می کشد تا کاملاً خشک شود.

اصطلاح امولسیون به مخلوطی از دو مایع اطلاق می شود که به طور کامل با هم مخلوط نمی شوند. به عنوان مثال، روغن و آب یک امولسیون تشکیل می دهند و شما می توانید لایه روغن را در آب ببینید.

آب وسیله محیطی اصلی است که در آن رنگدانه، چسب و مواد افزودنی در اکثر رنگ‌های امولسیونی اضافه و پخش می‌شود.

بایندرها که پلیمری هستند در رنگ ها برای تشکیل یک لایه پیوسته استفاده می شوند. چسب های مورد استفاده در فرمولاسیون رنگ ها شامل رزین های اپوکسی، اکریلیک، رزین و آلکیدی می باشد.

رنگ‌های امولسیونی انعطاف‌پذیر هستند، به سرعت خشک می‌شوند و ممکن است در سطوح داخلی و خارجی استفاده شوند.

نقاشی در واقع یکی از مهمترین جنبه های هر کار بازسازی است. جدا از بهبود ظاهر کلی، رنگ ها کاربردها و کاربردهای مختلفی برای متخصصان نقاشی دارند.

در نتیجه، متخصصان نقاشی باید ویژگی های عملکرد هر نوع رنگ را درک کنند. تعیین محصول رنگ بهینه برای هر کاربرد از این طریق ساده است.

هنگامی که سیمان مهمترین جزء رنگ است، می تواند حداکثر استحکام و سختی را ایجاد کند. این رنگ ها جایگزینی عالی برای دیوارهای داخلی و خارجی هستند.

این نوع رنگ دیگر نیازی به استفاده از هیچ گونه شمارش یا روغن انحصاری طبیعی ندارد. همچنین ممکن است یک انتخاب عالی برای یک سطح خارجی باشد زیرا می تواند جمع آوری کثیفی را کاهش دهد و از نفوذ آب جلوگیری کند.