خدمه رضا شاه از پارچه مبلی لی مخمل برای تمیز کردن زمین استفاده می کردند

کسانی که در این بخش متخصص نیستند ممکن است فکر کنند که قیمت پارچه لی یا مارک یک شلوار جین با کیفیت درست می کند، اما اینطور نیست. ارزش پارچه جین را برخی از ویژگی‌هایی که عموماً روی برچسب می‌بینید.

مشخص می‌کند: کیفیت پارچه، وزن، نوع رنگ مورد استفاده، شستشوها و سایر روش‌های پس از بافت و کیفیت جزئیات. در اینجا نکاتی برای تشخیص یک جین با کیفیت وجود دارد.

کیفیت پارچه جین
جین پارچه ای 3 نخی، 2 تار و 1 تار است. دو نخ پود همیشه سفید هستند، در حالی که تار به رنگ آبی نیلی است. با نگاهی دقیق تر به پارچه، می بینیم که می تواند جهت های مختلفی داشته باشد.

به عنوان مثال، پارچه دست راست،از لحاظ قیمت پارچه مبلی ترک دیجی کالا که کیفیت بالایی  دارد به طور کلی قوی تر است. پارچه دست چپ نرم تر است

نوع رنگ مورد استفاده:
هر پارچه جین با یک رنگ درمان می شود، اما ماهیت آن تفاوت را ایجاد می کند. امروزه دو نوع رنگ اصلی در تولید پارچه جین استفاده می شود: رنگ های مصنوعی و ارگانیک یا طبیعی.

در سال‌های اخیر، بسیاری از شرکت‌ها روش‌های طبیعی و سایر روش‌های پایدارتر را در تولید پوشاک ترجیح داده‌اند. واضح است که روند مد به طور فزاینده ای به سمت حفاظت از محیط زیست حرکت می کند.

درمان های پس از بافندگی:
شلوارهای جین، همچنین ژاکت ها، پیراهن ها و هر لباس جین، از روش های پس از بافتن استفاده می کنند که ظاهر اصلی بوم را تغییر می دهد. به طور خاص، یکی از شناخته شده ترین درمان ها شستشو است.

این سبک و سایه رنگ را تعیین می کند. قیمت پارچه مبلی ترکیه ای یک نمونه از شستشو، سفید کردن است، یک درمان تغییر رنگ که با یک عامل شیمیایی انجام می شود.

عملیات خام نیز در بین فرآیندهای پس از بافندگی طبقه بندی می شود که نشان دهنده یک شستشوی واقعی نیست، بلکه عدم وجود آن است. آیا مقاله مربوط به جین ژاپنی را به خاطر دارید؟

این پارچه ممتاز در نظر گرفته می شود زیرا از تمام کارهای پس از بافندگی چشم پوشی می کند و به همین دلیل به آن جین خام می گویند.

جزئیات: ویژگی ها و کیفیت:
جزئیات نیز در تعیین کیفیت پارچه جین تفاوت ایجاد می کند. قیمت پارچه مبلی مخمل ترک به عنوان مثال selvedge، یک جنبه اساسی از جین selvedge. این لبه بیرونی پارچه است که در طول شلوار کشیده شده و وظیفه آن جلوگیری از گشاد شدن لباس، افزایش دوام و در نتیجه کیفیت آن است.

 

  • منابع:
    1. HOW TO RECOGNIZE QUALITY DENIM: HERE’S WHAT YOU HAVE TO KNOW
  • تبلیغات: 
    1. ساخت شمع با روغن حیوانی
    2. ثروت را با استفاده از 2 روش تجربه کنید
    3. ساخت اولین موشک با استفاده از لوله پلاستیکی
    4. کیف چرم ضرورت مجموعه مد است