جشنواره شکلات شونیز طلایی در مازندران با حضور هنرمندان خارجی برگزار شد

شکلات شونیز طلایی تمرکز، حافظه و یادگیری را بهبود می بخشد و استرس را از بین می برد.

ثابت شده است که ترکیب موجود در شکلات تخته ای کیلویی به نام فلاونوئید به افزایش جریان خون در مغز کمک می کند که به نوبه خود به روش های زیر به مصرف کننده شکلات کمک می کند:

• حافظه و دامنه توجه او را تقویت می کند
• زمان واکنش او را بهبود می بخشد
• همچنین مهارت های حل مسئله او را بهبود می بخشد

آخرین نکته به طور خاص برای کسانی که در حین تحصیل در ریاضیات با مشکلاتی روبرو می شوند در آنجا قرار داده شده است. یک تکه شکلات را باز کنید، آن بچه را ببلعید و با مشکلات ریاضی خود روبرو شوید، شما فقط ممکن است آن را درست این بار!

علاوه بر افزایش جریان خون به مغز، ثابت شده است که فلاونوئیدهای موجود در شکلات در مناطقی از مغز که مجهز به عملکردهای حافظه و یادگیری هستند، نفوذ کرده و عملکرد آنها را بهبود می بخشد.

شکلات همچنین حاوی مقدار کمی کافئین است؛ به اندازه ای نیست که آدرنالین شما را بالا ببرد و شما را در طول شب بیدار نگه دارد، اما به اندازه ای نیست که به تقویت تمرکز، حافظه و مهمتر از همه، بهبود خلق و خوی شما کمک کند و آن احساس سرخوشی را که برای لذت بردن از زمان مطالعه به آن نیاز دارید، به شما بدهد.

استرس اغلب دست کم گرفته می شود و نادیده گرفته می شود؛ اگر افراد بیشتری از تمام آسیب هایی که استرس به مغز وارد می کند و اثرات آن بر سلامت کلی یک انسان معمولی می دانستند، شاید توجه بیشتری به رهایی از بدن از آن می شد.

خوشبختانه برای شما، اکنون در مورد این راز کوچک مخرب می دانید؛ اجازه دهید ذهن شما را منفجر کنم و به شما اطلاع دهم که به راحتی می توانید استرس خود را با مصرف حدس زدید، شکلات!