تن ماهی از غذاهای لذیذ و پرطرفدار در ایران است

«سر ماهی‌های کنسرو شده» اینگونه است که کارولین گلدفارب – نویسنده تلویزیون، مجری پادکست و زن پشت حساب اینستاگرامی بسیار محبوب officialseanpenn@- به باشگاه هواداران فوق‌العاده‌ای اشاره می‌کند.
که در ماه‌های اخیر، هم به صورت آنلاین و هم واقعی ظاهر شده است. تن ماهی چند دقیقه باید بجوشدزندگی گلدفارب چگونه می‌داند که گروه عاشق ساردین را اگر می‌دانی، چه نامی بگذارد؟ او یکی از آنهاست.
در اوایل سال جاری، گلدفارب به همراه دوستش بکا میلشتاین قرنطینه شد و هر دو آن زمان را صرف ساختن Fishwife کردند، یک برند مستقیم برای مصرف کننده که امروز به طور رسمی راه اندازی شد.
و نه تنها به جامعه فعلی سر ماهی های کنسرو شده اختصاص داده شده است، موتور هوندا 250 بلکه همچنین حتی بیشتر مردم را با زیبایی غذاهای دریایی حفظ شده آشنا می کند. میلشتاین که در یک استارت‌آپ مدیریت موسیقی کار می‌کند،
می‌گوید که سال‌ها کار او در صنعت موسیقی نوآورانه و پرشتاب باعث شد تا احساس کند راه‌اندازی یک کسب‌وکار تلاشی قابل دسترس اما هنوز هم هیجان‌انگیز  است.
تجربه گسترده گلدفارب در فروش آنلاین مستقیم به مصرف کننده از طریق فروشگاه تجاری OfficialSeanPenn نیز به این دو کمک کرد. او می گوید: «من عاشق فروش کالا به صورت آنلاین هستم.
“این یک اشتیاق لعنتی من است.” وقتی نوبت به تصمیم گیری رسید کاور مبل که چه چیزی بفروشند، پاسخ واضح بود: ماهی کنسرو شده.
تبلیغات
گلدفارب صادقانه با “عشق عمیق و بی پایانش به همه چیز ماهی های کنسرو شده” می آید. او می‌گوید: «مامانم مرتباً مرا با ساردین به مدرسه می‌فرستاد و من خیلی مسخره می‌شدم.
من یک مادر ایرانی دارم، بنابراین با خوردن انواع غذاهایی که دوستان آمریکایی من نمی‌خوردند بزرگ شدم. از طرف دیگر، میلشتاین بعدها در زندگی به یک سر ماهی کنسرو شده تبدیل شد.
او می‌گوید: «زمانی که برای مدت کوتاهی در اسپانیا زندگی می‌کردم، طرز تهیه ترشی مخلوط فوری مسحور ماهی‌های کنسرو شده شدم. زمانی که آنجا بودم، به اطراف سفر کردم و به پرتغال رفتم، و چنین فرهنگ هنری دیوانه‌واری در اطراف محافظه‌کاران آنجا وجود دارد.»
میلشتاین تنها آمریکایی نیست
  • منابع:
    1. How Tinned Fish Took Over The Internet
  • تبلیغات: 
    1. بازده ای محصول در درخت بادام هندی
    2. روش کاشت صحیح درخت بادام هندی
    3. کشور های پرورش دهنده ی درخت بادام هندی
    4. روش تکثیر بذر درخت بادام هندی