تشک مسافرتی قابل شستشو موجب مرگ کودک 2 ساله شد

تخت مسافرتی چند ساله است؟ بسیاری از والدین این سوال را از خود می پرسند و به درستی این سوال را مطرح می کنند. بنابراین، برای یادگیری همه چیز در مورد تخت های مسافرتی، به مقاله زیر نگاهی بیندازید.

پس از آن، تخت های تاشو و اضافی دیگر هیچ رازی برای شما نخواهد داشت. تخت و تشک مسافرتی قابل شستشو که به راحتی قابل حمل است که به آن تخت اضافه، تخت تاشو یا تخت مسافرتی می گویند، مدلی از تخت خواب کودک است.

در ماه های اول تولد نوزاد بسیار مفید است، زیرا به تمام خانواده اجازه می دهد تا برای دوستان خود بیرون بروند، بدون اینکه زودتر برای تخت کودک به خانه بیایند.

هنگامی که دومی خواب آلود است، تنها کاری که باید انجام دهید این است که تخت مسافرتی را در یک اتاق ساکت با دمای مناسب باز کنید و او را در آنجا بخوابانید. بنابراین، والدین جوان می توانند علاوه بر خواب شبانه، از عصر خود بدون استرس و کودک لذت ببرند.

تخت مسافرتی بیش از هر چیز یک لوازم جانبی کاربردی است. اگرچه عمدتاً برای دوره‌های کوتاه یک عصر، یک بعدازظهر برای چرت زدن استفاده می‌شود.

اما همچنین یک تخت خواب بسیار خوب برای مسافرت کودک است. سبک وزن است و اغلب با یک کیف حمل همراه است تا استفاده از آن را آسان تر کند. مونتاژ و جداسازی سریع، جمع و جور، همچنین بسیار راحت است و دارای توری برای ایمنی کودک است.

این نوع مقاله هیچ معایبی ندارد، بلکه محدودیت هایی دارد. در واقع، اگر راحت، سبک، آسان برای سرهم کردن، جمع و جور و کاربردی است، باید در نظر داشته باشید که این تنها یک تخت اضافی است.

از این نظر نباید جایگزین کالسکه یا تخت سنتی کودک شود. دلیل ؟ اگر کودک شما اغلب در این تخت می‌خوابد، برای خوابیدن در گهواره یا کالسکه‌اش مشکل بیشتری خواهد داشت.