ترشی ها باید از سبزیجات و میوه های جوان و تازه سرکه و ادویه ها تهیه شوند

ترشی ها باید از سبزیجات و میوه های جوان و تازه، تن ماهی چند دقیقه باید بجوشد سرکه و ادویه ها و گیاهان تازه و کامل تهیه شوند. محصولات ترشی فوق‌العاده نتیجه مواد با کیفیت، نسبت‌های مناسب و دستور العمل‌هایی هستند که به دقت دنبال می‌شوند.

می توانید بیشتر سبزیجات و میوه ها از جمله خیار، لوبیا سبز، فلفل، بامیه، شلغم، هویج و مارچوبه را ترشی کنید.

دو راه برای ترشی: ترشی سریع در مقابل ترشی حمام آب
اساساً دو راه برای ترشی کردن وجود دارد:

ترشی سریع: یک فرآیند سریع و ساده،  موتور هوندا 250 ترشی سریع به همین سادگی است که سبزیجات خود را در محلول ترشی قرار دهید و کمی صبر کنید. ترشی سریع (معروف به ترشی یخچال) برای چند هفته تا چند ماه در یخچال باقی می ماند.

این فرآیند برای ترشی‌هایی که می‌دانید در مدت زمان کوتاهی می‌خورید و لذت می‌برید، بهترین است، زیرا هرچه بیشتر در آب نمک بمانند، ترد خود را از دست می‌دهند.


روش حمام آب جوش: در این فرآیند، شیشه های غذای آماده در یک حمام آب جوش برای مدت زمان مشخصی گرم می شوند. غذاهایی که به درستی فرآوری شده و به درستی نگهداری می شوند.

باید به مدت یک سال بی خطر باشند. کاور مبل پس از باز شدن غذا، مانند سایر مواد غذایی تازه در یخچال قرار دهید.

برای ترشی آماده شوید!
مهم نیست چه روشی را انتخاب می کنید، ترشی باید با سبزیجات تازه و جوان درست شود. از خیارهای سوپرمارکتی واکس دار برای ترشی استفاده نکنید زیرا اسید یا نمک به درستی در آنها نفوذ نمی کند.

یا خیار خود را بکارید یا به بازار کشاورز بروید. کاتالوگ بذر منبع خوبی طرز تهیه ترشی مخلوط فوری برای اطلاعات در مورد واریته های مناسب است. برای خیار، خیار کربی برای خیارشور کلاسیک است، نه خیار انگلیسی.

خیار ایرانی اندازه بسیار خوبی برای بسته بندی در شیشه های پینتی است.

  • منابع:
    1. How to Make Pickles: Step-by-Step Pickling Guide
  • تبلیغات: 
    1. کاربرد و مزایای پمپ آب مکانیکی
    2. کاربرد و کیفیت کیف دافل چرم
    3. خطر ابتلا به بیماری قلبی با مصرف روزانه پسته
    4. کلوچه ایی که باعث دفع سنگ کلیه شد