بادمجان در تمام طول سال در دسترس است

بادمجان در تمام طول سال در دسترس است، اما طبق راهنمای بادمجان شمالی در دسترس بودن میشیگان، اوج فصل آن معمولا از جولای تا اکتبر است. در این اوج فصلی، بادمجان در بازارهای کشاورزان میشیگان و غرفه‌های کنار جاده‌ای ظاهر می‌شود.

بادمجان یک بنفش پر جنب و جوش است که معمولاً بیضی شکل با پوستی براق است. داخل آن دارای گوشت اسفنجی کرم رنگ است. خواربارفروشی‌ها در طول سال بادمجان را حمل می‌کنند، اما احتمالاً وقتی در فصل هستند طعم بهتری خواهند داشت.

هنگام انتخاب بادمجان در فروشگاه یا بازار کشاورزان، به دنبال بادمجانی باشید بادمجان قلمی سیاه که پوست کمی مقاوم و کشیده داشته باشد، اما اسفنجی یا بسیار سفت نباشد. در کل هرچه بادمجان کوچکتر باشد شیرین تر می شود.

بهتر است زمانی از بادمجان استفاده کنید که ساقه و کلاه آن هنوز سبز رنگ است و تازه به نظر می رسد. اگر بادمجان بلافاصله استفاده نشد، بادمجان را با بسته بندی در پلاستیک و نگهداری در یخچال تا 2 روز نگهداری کنید.

از نظر تغذیه ای، بادمجان سرشار از فیبر است و حاوی مواد مغذی گیاهی متعددی است که با ممانعت از تشکیل رادیکال های آزاد (سلول های سرطان زا) در بدن به پیشگیری از سرطان کمک می کند.

سایر ویتامین ها عبارتند از ویتامین C، تیامین (B1)، فولات، نیاسین و مواد معدنی مانند منیزیم، مس و منگنز. بادمجان همچنین غنی از پتاسیم است که به حفظ تعادل آب و تنظیم فشار خون کمک می کند.

پختن بادمجان رایج ترین روش خوردن آن است. با این حال می توان آن را به صورت خام خورد. بادمجان ترش برای تهیه و طبخ بادمجان حتماً قبل از مصرف قسمت بیرونی آن را بشویید. قسمت بالا و پایین را برش دهید.

و سپس به اندازه و شکل دلخواه برش دهید. بادمجان سفید این می تواند مکعب، نوار یا دیسک باشد. پوست آن خوراکی است، بنابراین می توانید قبل از پختن آن را بخورید یا آن را بردارید.

 

  • منابع:
    1. Eggplant: It’s purple, healthy and easy to prepare
  • تبلیغات: 
    1. کار آفرینی که توانست تمام بیکاران شهر را ریشه کن کند
    2. موفقیت یک بانوی خانه دار با سرمایه گذاری اندک!
    3. گرم کردن کلاس های مدرسه به روش رادیاتور
    4. با تخمه یک سوپ خوشمزه درست کنید