از پارچه مبلی لمسه برای تمیز کردن هواپیما استفاده می کنند

روکش کتانی و پارچه مبلی لمسه سازگار با محیط زیست، به طور طبیعی ضد باکتری و ضد حساسیت است که آن را به یک پارچه طبیعی عالی تبدیل می کند.

از آنجایی که موادی که برای تولید کتان استفاده می شود بدون استفاده از کود و بدون آبیاری رشد می کنند، پارچه شما آسیبی به محیط زیست نمی رساند.

در دنیای امروزی که از محیط زیست آگاه است، یک پارچه طبیعی و یک پارچه سازگار با محیط زیست به یک مزیت بزرگ تبدیل شده است و آن را به انتخاب خوبی در هنگام انتخاب از بین بسیاری از انواع پارچه های موجود تبدیل می کند.

مزیت دیگر این است که کتان قوی ترین الیاف گیاهی است. کتانی بسیار قوی است و به این زودی ها شکسته نمی شود. در واقع، کتان 30 درصد قوی تر از پنبه است. وقتی خیس است حتی قوی تر است.

کتانی خنک برای لمس، تنفس و راحت است. کتانی واقعاً تقریباً در همه چیز احساس خوبی دارد، این یک گزینه عالی برای رختخواب است.

تقریباً تمام لباس های تابستانی از کتانی تهیه می شود زیرا خنک و صاف است و بنابراین در یک روز گرم تابستان با طراوت است. کتان در برابر رطوبت مقاوم است. این می تواند رطوبت را تا 20٪ بدون حتی احساس خیس شدن جذب کند!

کتانی همچنین برای اثاثه یا لوازم داخلی عالی است زیرا قابل شستشو و خشکشویی است. جاروبرقی با کتانی آسان است. با نگهداری و شستشوی منظم، کتانی می تواند برای همیشه دوام بیاورد.

این پارچه ظاهری مجلل دارد، به همین دلیل است که بسیاری از مردم نیز به سمت آن جذب می شوند. هنگام استفاده از کتانی برای اثاثه یا لوازم داخلی، معایب زیادی وجود ندارد.

درست است که کتانی به راحتی چروک می‌شود، که بسته به اینکه چه چیزی را روکش می‌کنید می‌تواند باعث شکست شود، اما برخی از افراد این ظاهر را دوست دارند، بنابراین واقعاً به سبک و دکوراسیون منزل شما بستگی دارد.