از قطعات لباسشویی سامسونگ ۷ کیلویی می توان هواپیما ساخت

اگر ماشین لباسشویی سامسونگ ۷ کیلویی درب جلو داشته باشید، روتین لباسشویی ساده تر به نظر می رسد. لودر جلو ماشین لباسشویی است که کاملاً خودکار از جلو بارگیری می شود.

این وسایل اغلب آب و انرژی کمتری نسبت به لودرهای بالا مصرف می‌کنند و نتایج بهتری برای شستشوی لباس‌ها ارائه می‌کنند. ویژگی ها و قیمت مدل های متعدد را با یکدیگر مقایسه کنید تا بهترین مدل ماشین لباسشویی درب جلو را متناسب با نیاز خود دریافت کنید.

برای مراقبت از لباس های خود از فناوری بخار ماشین لباسشویی ال جی استفاده کنید. LG Steam به حذف آلرژن های حیوانات خانگی، گرده و گرد و غبار خانگی از لباس هایی که نیاز به مراقبت ویژه دارند کمک می کند.

درام شستشو با استفاده از فناوری 6 Motion Direct Drive در جهات مختلف حرکت می‌کند، که در عین تمیز کردن فوق‌العاده لباس، مراقبت مناسب را به مواد می‌دهد.

ماشین لباسشویی سامسونگ خرید ارزشمندی است زیرا بهترین ویژگی های بهداشتی را به همراه گزینه بخار کم مصرف ارائه می دهد. آهنرباهای قوی در فناوری اینورتر دیجیتال برای دستیابی به عملکرد ساکت تر و قوی تر استفاده می شوند.

ماشین لباسشویی بوش زندگی شما را ساده تر می کند زیرا دارای سه تعلیق برای افزایش پایداری است. به دلیل داشتن یک دست و پا زدن بزرگ، ریزش آب و جابجایی آب بیشتری تولید می کند.

لباس‌های شما یک تجربه شستشوی دستی را از ماشین لباس‌شویی بوش دریافت می‌کنند که به خوبی از آنها مراقبت می‌کند. به لطف درام بزرگی که با این دستگاه ارائه می شود، از شستشوی بدون آسیب لذت ببرید.

این دستگاه به لطف تقویت وزنه اضافی شکست ناپذیر است. بدون اینکه پارچه را به خطر بیندازد، ویژگی ضد چروک چروک ها را صاف می کند.
ماشین لباسشویی بوش در مراقبت از پارچه متخصص است و با نوآوری هدایت می شود.

کشوی مواد شوینده خود تمیز شونده به بهبود ترکیب مواد شوینده و تمیز کردن و نگهداری ساده کمک می کند. سطح موج درام به شستشوی فوق‌العاده ملایم و از بین بردن لکه‌های شدید لباس با صرفه‌جویی از منسوجات حساس شما کمک می‌کند.