از قرص گیاهی شیکوریدین برای تسکین کمر درد استفاده کنید

در سال های اخیر، استفاده از محصولات قرص گیاهی شیکوریدین کاهش وزن که از طریق اینترنت فروخته می شود، به سرعت افزایش یافته است. با این حال، ایمنی این محصولات هنوز به خوبی مستند نشده است.

مهمتر از آن، مواد تشکیل دهنده اعلام شده در این محصولات می تواند متفاوت از محتویات موجود در بازار باشد. 9 محصول مختلف گیاهی کاهش وزن که از طریق اینترنت فروخته شده بودند به دست آمد.

مواد تشکیل دهنده هر محصول در آزمایشگاه پزشکی قانونی و آزمایشگاه تحقیقات علمی و فناوری دانشگاه Inonu تجزیه و تحلیل شد.

اگرچه همه محصولات کاهش وزن مورد مطالعه به عنوان گیاهی خالص ارائه شدند، سه مورد از آنها حاوی سیبوترامین، سه مورد حاوی کافئین و سه مورد حاوی کافئین تمازپام هستند.

مقدار سیبوترامین در هر کپسول بیش از 10 میلی گرم بود. ما سطح عناصر سمی و کمیاب نه محصول گیاهی را تجزیه و تحلیل کردیم و دریافتیم که این محصولات گیاهی، حتی در مقادیر کم، حاوی سرب، آل، نیکل و بادی هستند.

نتایج ما نشان می‌دهد که محصولات گیاهی کاهش وزن که بدون نسخه در دسترس هستند و ادعا می‌شود که کاملاً گیاهی هستند ممکن است حاوی مواد دارویی مانند سیبوترامین یا تمازپام در دوزهای بالا باشند.

علاوه بر این، آنها همچنین ممکن است با فلزات سمی آلوده شوند. از آنجایی که افراد معمولاً بدون اطلاع از ترکیبات واقعی آن و بدون توصیه یا کنترل پزشک از این محصولات استفاده می کنند.

ممکن است مشکلات سلامتی مختلفی را ایجاد کنند که برخی از آنها ممکن است مضر باشند. قوانین سختگیرانه قانونی و مکانیسم های کنترلی باید ایجاد شود تا اثرات مضر احتمالی آنها به حداقل برسد.

9 محصول گیاهی کاهش وزن که به صورت تجاری در اینترنت و داروخانه ها موجود است به صورت تصادفی انتخاب شدند.

هر محصول در آزمایشگاه پزشکی قانونی در مالاتیا و آزمایشگاه تحقیقات علمی و فناوری دانشگاه Inonu مورد تجزیه و تحلیل شیمیایی قرار گرفت تا مشخص شود که آیا آنها حاوی مواد مضر اعلام نشده و آلودگی های فلزی احتمالی هستند.