آلو حاوی ویتامین k است

آلو بسیار مغذی است و فواید سلامتی مختلفی دارد.

آنها حاوی بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی، علاوه بر فیبر و آنتی اکسیدان هستند آلو خشک سیاه که ممکن است به کاهش خطر ابتلا به چندین بیماری مزمن کمک کند.

آلو را می توانید به صورت تازه یا خشک مصرف کنید. آلو خشک یا آلو خشک برای بهبود چندین بیماری از جمله یبوست و پوکی استخوان شناخته شده است.این مقاله 7 مزیت سلامتی مبتنی بر شواهد آلو و آلو را فهرست می‌کند.

1. آنها حاوی بسیاری از مواد مغذی هستند
آلو و آلو به طرز چشمگیری دارای مواد مغذی بالایی هستند. آلو خشک ترش آنها حاوی بیش از 15 ویتامین و مواد معدنی مختلف، علاوه بر فیبر و آنتی اکسیدان هستند.

در اینجا مروری بر پروفیل های تغذیه آلو و آلو است.به طور کلی، میوه آلو محتوای ویتامین و مواد معدنی یک وعده آلو و آلو کمی متفاوت است. آلو بیشتر از آلو حاوی ویتامین K است و مقداری ویتامین B و مواد معدنی بیشتری دارد.

علاوه بر این، آلو نسبت به آلو تازه کالری، فیبر و کربوهیدرات بیشتری دارد.
2. آلو و آب آلو ممکن است یبوست را برطرف کند
آلو و آب آلو به دلیل توانایی خود در رفع یبوست شناخته شده اند.

این تا حدی به دلیل مقدار بالای فیبر موجود در آلو است. یک آلو 1 گرم فیبر (2) فراهم می کند.فیبر موجود در آلو عمدتاً نامحلول است، به این معنی که با آب ترکیب نمی شود.

با حجم دادن به مدفوع در جلوگیری از یبوست نقش دارد و ممکن است آلو قرمز خشک سرعت حرکت مواد زائد در دستگاه گوارش شما را افزایش دهد علاوه بر این، آلو و آب آلو حاوی سوربیتول است که یک الکل قندی با اثرات ملین طبیعی است .

ثابت شده است که خوردن آلو در درمان یبوست نسبت به بسیاری از انواع دیگر ملین‌ها، مانند پسیلیوم، که نوعی فیبر است که اغلب برای تسکین یبوست استفاده می‌شود، مؤثرتر است.

 

  • منابع:
    1. 7 Health Benefits of Plums and Prunes
  • تبلیغات: 
    1. لوبیا خشک اغلب به عنوان حبوبات غلات شناخته می شود
    2. با چه کابل برقی می توان آتش را خاموش نمود؟
    3. داشتن زندگی شاد تنها آرزوی این روزها!
    4. پخش ترشی سیر حبه ای اعلا به قیمت کارخانه